Jeg solgte alt sammen, men det er fordi jeg dytter samme pengene inn i Elkem tenker jeg for videre vekst. Gitt at Elkem har potensiale for 36-38 kr kanskje, sÄ skulle FING nÄdd nesten 25 kr hvilket jeg ikke sÄ som sannsynlig etter en slik Þkning.
Sterkt FPC Ja det blir morens ]
Short squeeze ikke utenkelig med short panik og Fing kurs 30+
Shiiit denne aksjen blir tradet hardt for tiden! StÞtte pÄ 16,5 og 15,2 i det helt korte bildet. Motstand pÄ 17,5 og 18,2 og 20. Jeg har ingen formening om hvor vi gÄr nÄ.
Konsolidering rundt 18 kr? Ser vel litt ut som en vimpel, men meh
22/05-2019 17:59:44: (FING-B.ST) Kommuniké frÄn ÄrsstÀmman 2019 i Fingerprint Cards AB (publ)
22/05-2019 17:59:45: (FING-B.ST) Bulletin from the 2019 Annual General Meeting of Fingerprint Cards AB (publ)
Ser ikke heeelt noen grunn til at Fingerprint cards gikk opp 10% i gÄr?
Genialt opplegg
Noen som fĂžlger med FING
Se dagens melding:stuck_out_tongue:
Har ikke cash pÄ zero-kontoen
gjett hvilke som er mini longs i fing
Den nederste?
Jepp. Minis er genialt Ä bruke for Ä hente mer av smÄ (og store) brudd. Har ogsÄ sett at nÄr en mini long knokkes, sÄ er det lurt Ä kjÞpe en mindre gearet mini eller gÄ inn i aksjen. Pleier veeldig ofte Ä komme en stuss oppover.
Hele greia stinker jo btw, ser jo at nyheten kommer etter at aksjen hadde gÄtt 10%.
Hehe, sÄnn er det jo nesten alltid⊠Ser man stort volum i en aksje (ift normalen) uten at det er nyheter ute, sÄ er det ganske sannsynlig at det kommer nyheter innen kort tid
Nei.NXP melde nyheten tidlig i dag det var Fing som var sein Ă„ melde nyheten
Oppgangen i gÄr da? Bare helt tilfeldig? Tror ikke det du. Selvsagt er det unntak, men som regel er det slik at noen vet litt mer enn resten av markedet.
i gÄr var normal volum.Fing var opp tror 3%
ikke noe unormal