Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Fingerprint Cards (FING) 🖐

Jeg solgte alt sammen, men det er fordi jeg dytter samme pengene inn i Elkem tenker jeg for videre vekst. Gitt at Elkem har potensiale for 36-38 kr kanskje, sÄ skulle FING nÄdd nesten 25 kr hvilket jeg ikke sÄ som sannsynlig etter en slik Þkning.

Sterkt FPC Ja det blir morens ]
Short squeeze ikke utenkelig med short panik og Fing kurs 30+

Shiiit denne aksjen blir tradet hardt for tiden! StÞtte pÄ 16,5 og 15,2 i det helt korte bildet. Motstand pÄ 17,5 og 18,2 og 20. Jeg har ingen formening om hvor vi gÄr nÄ. :stuck_out_tongue:
image

Konsolidering rundt 18 kr? Ser vel litt ut som en vimpel, men meh :stuck_out_tongue:
image

22/05-2019 17:59:44: (FING-B.ST) Kommuniké frÄn ÄrsstÀmman 2019 i Fingerprint Cards AB (publ)

22/05-2019 17:59:45: (FING-B.ST) Bulletin from the 2019 Annual General Meeting of Fingerprint Cards AB (publ)

Ser ikke heeelt noen grunn til at Fingerprint cards gikk opp 10% i gÄr? :stuck_out_tongue:
image

1 Like

Genialt opplegg :stuck_out_tongue:

Noen som fĂžlger med FING
Se dagens melding:stuck_out_tongue::stuck_out_tongue::stuck_out_tongue:

https://www.fingerprints.com/2019/07/23/fingerprints-supports-its-partner-nxp-to-secure-the-worlds-first-certification-for-dual-interface-biometric-payment-cards/

Har ikke cash pÄ zero-kontoen :confused:
image

1 Like

gjett hvilke som er mini longs i fing :man_shrugging:t3:

image

1 Like

Den nederste? :stuck_out_tongue:

Jepp. Minis er genialt Ä bruke for Ä hente mer av smÄ (og store) brudd. Har ogsÄ sett at nÄr en mini long knokkes, sÄ er det lurt Ä kjÞpe en mindre gearet mini eller gÄ inn i aksjen. Pleier veeldig ofte Ä komme en stuss oppover.

Hele greia stinker jo btw, ser jo at nyheten kommer etter at aksjen hadde gÄtt 10%. :stuck_out_tongue:

Hehe, sÄnn er det jo nesten alltid
 Ser man stort volum i en aksje (ift normalen) uten at det er nyheter ute, sÄ er det ganske sannsynlig at det kommer nyheter innen kort tid

1 Like

Nei.NXP melde nyheten tidlig i dag det var Fing som var sein Ă„ melde nyheten

1 Like

Oppgangen i gÄr da? Bare helt tilfeldig? Tror ikke det du. Selvsagt er det unntak, men som regel er det slik at noen vet litt mer enn resten av markedet.

i gÄr var normal volum.Fing var opp tror 3%
ikke noe unormal

1 Like