Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Firi erfaringer 💰

Med bankoverføring er det gratis ser jeg så gjelder å planlegge bittelitt.

3 Likes

og støtter banken openbanking er det ganske instant.

Eg gjorde en overføring med Vipps tidligere ser at det kostet meg 390kr og overføre 10k, så da blir det dyrt

1 Like

Tar ca 2 min å kjøpe med bankoverføring hvis man har satt det opp på forhånd.

2 Likes

Og hvis banken støtter openbanking.

Ikke alle banker som støtter det.

Grønn bunnlinje i Mars! det kan vi like.

4 Likes

Hvorfor tar Firi nesten 10ADA for å sende ut ADA fra Firi Wallet?

Sammenlignet med andre wallets tar og hva transaksjoner koster på ADA nettverket så er dette ganske høyt. Binance tar feks. kun 0,8 ADA. Er det noen forklaring bak dette eller er det ren gevinst for å drifte Firi?

2 Likes

Noen som vet hvilket produkt man tenker på i pkt 2 der?

1 Like

Ja, du får smøre deg med tålmodighet :wink:

Første som slår meg er at de som nbx kommer til å sette opp en komplett handelsplattform.
Kundene har de jo så kan ikke skjønne annet enn at det måtte være vinn-vinn

1 Like

Firi har mye kule planer som jeg tror kundene vil like, de som lever får se.

NBX har vel først og fremst et ganske prekært pengebehov som jeg ikke tror et kredittkort vil løse.

Ja, helt klart enig i det.
Sitter ikke med aksjer i noen av selskapene lenger.
En kompletterende handelsplattform var bare det første som poppet opp hos meg da jeg leste ovenstående tweet.

Jeg tenker at så lenge man har kundene så kan man legge til grunn at de aller fleste som handler krypto også handler andre verdipapirer.
Genialt for de som er på Firi også å flytte over og kunne gjøre alle transaksjoner der.
Et helsike å forholde seg til flere aktører/plattformer.

Tror det er lurt å ikke sitte med aksjer i NBX, Firi har du vel aldri hatt aksjer i.

NBX har 3 valg, trekke på dødspiral, utvannende emisjon eller slå seg sammen med noen som også vil vanne ut dagens aksjonærer.

En komplett handelsplatform hadde vært fett. helst med lave fees og avgifter. Elsker Nordnet hater måten de gjør valuta på. ( men de tjener typ tett på et par hundre mill i året på det så de kommer aldri til å slutte).

1 Like

Nei, skrev det litt feil, har kun hatt en mindre post i nbx, det er helt riktig.

1 Like

Forsåvidt.

DYOR osv. Men tro ikke de som evt får være med kommer til å angre på sikt. Totalt ikke nøytral så ikke hør på meg.

1 Like

Hvor mye ønsker de å hente?

1 Like

Ikke nevnt, dette er nok mest for å slippe alle som kommer 1-2dager etter at runden er lukket og spør om de kan være med.

1 Like

Rimelig sexy. Gøy når man tjener penger 6måneder før annonsert tid.

Fra Rapporten

We are very glad to inform our investors that Firi is profitable this Month, with over
XXXXXXOK in revenues

Min 10 mill NOK og maks 40 mill NOK. Slik jeg ser det.

1 Like

Tenker å være med på denne, fikk tilbud idag. :grin::grin:

1 Like