Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Firi erfaringer 💰

Jeg har hĂžrt Firi har penger til sommeren. Hva skjer om de ikke klarer Ă„ hente inn nok penger i emisjonen de nĂ„ gjennomfĂžrer? Er det trygt Ă„ bruke Firi? Alle kunder burde tenke gjennom og se om man kanskje burde bytte platform. Dette har jeg ikke hĂžrt pĂ„ “gata” for Ă„ si det slik men jeg har ikke all informasjon annet en at de behĂžver penger

SÄnn som det ser ut nÄ sÄ har vi penger lenge etter sommeren, faktisk nÊrmere ut Äret!

Fun fact: Pengene vi hentet inn sist sommer blir brukt nÄ, og grunnen til at vi er pÄ utkikk etter mer kapital er for Ä skalere videre.

Hvem du har «hÞrt» det fra er nok ikke noen som er aksjonÊr i Firi, for det stÄr ganske klart i investoroppdateringen som ble sendt ut pÄ mandag :wink:

2 Likes

Nei, denne person er ikke aksjonĂŠr.
Jeg sa noe i stilen som : Fire tjener penger og han sa det er ikke hva de sa til meg, de har penger frem til sommeren.
Men mer vet jeg ikke

Takk for raskt svar @Firi_Thuc :slight_smile:

2 Likes

NÄ har vel FIRI adskilt brukerne penger fra drift, sÄ selv om de skulle gÄ konkurs vil vel brukerne fÄ ut pengene sine? @Firi_Thuc

1 Like

Det stemmer! Du kan lese litt mer om det og sikring hos oss her: Sikkerhet hos Firi | Firi

1 Like

Ja det burde dem. Men om ingen jobber i selskapet hvem skal betale ut pengene?
Alt vil nok lÞse seg men gÄr Firi konkurs vil det nok bli en irriterende periode for de som bruker plattformen. NBX som ett eksempel har tilgang til 100 mill. SÄ selv om aksjen gÄr til helv
 pÄ bÞrsen vil de kunne drifte i mange Är. Spetten er jo en risiko investor men han trakk seg fra Firi. NÄ mÄ de ha penger i ett surt marked. Hva skjer om de ikke klarer Ä hente inn sÄ mye og hva skjer neste gang?
Leste her pÄ trÄden at det var hÞye gebyrer. Kanskje de tjener raske penger pÄ den mÄten men spÞrsmÄlet er jo hvor mange som Þnsker bruke Firi om det koster sÄ mye

Dersom vi skulle lot all formodning gÄ konkurs sÄ er det konkursboet som hÄndterer dette. Det er ikke slik at pengene forsvinner eller blir lÄst, de er allerede fysisk adskilt bÄde i bank og regnskapet.

Jeg velger Ä ikke kommentere om konkurrenter, men pÄ generell basis bÞr man sette seg inn i avtaler fÞr man antar eller stoler pÄ hva folk sier.

Avslutningsvis sÄ kan jeg kommentere pÄ gebyrer. Utrolig kontroversielt og subjektivt tema. Det vi leverer er tjenester som fungerer sÞmlÞst sammen, mange av vÄre kunder Þnsker Ä kunne investere trygt og enkelt. Dette reflekteres direkte pÄ omsetningen vÄr og vÄr evne som selskap til Ä bÄde beholde kunder men ogsÄ tjene penger i et dÄrlig marked.

1 Like

@Firi_Thuc var det ikke sÄnn at firi tjente penger i mars? Mente jeg Ä ha lest pÄ twitter?

1 Like

Takk for at du tok opp vanskelige spÞrsmÄl. @enurs godt Ä se at firi er supersolid. Siden det finnes andre aktÞrer i norge som ikke var seperaristrett og svÊrt anstrengt Þkonomi. SÄ er det godt Ä vite at Firi er solid og trygt.

2 Likes

Da burde de vel ikke behÞve penger? Og etter mars kommer april, gÄr de i + da eller minus slik de har gjort helt siden 2021.
Tingen er Evilfreud, du skriver dritt om konkurrenter for at Firi skal framstÄ som fantastisk. Du er patetisk, folk som deg kommer ikke langt i ett sosialt sammentreff.
Firi CEO skriver han ikke Ăžnsker Ă„ kommentere konkurrenter, kanskje du burde lĂŠre av ham??

Da har jeg nettopp bidratt til Ă„ gi Firi noen kroner :grin:

Liker Firi, super bra tjeneste og alt av krypto gĂ„r veldig bra om dagen. Framtiden ser lys ut med tanke pĂ„ at vi er i “dĂ„rlig finans tider”.

1 Like

Jeg skriver fakta. Alltid fakta. @Firi_Thuc kan fortelle hva de skal med pengene de henter hvis han vil. Ellers har de skrevet det i aksjonĂŠrbrevet.

Er ingen som sier firi trenger penger. Men de skal hente penger og de har selv beskrever hva det er. Vesentlig forskjell.

Jeg kommenterer alt som skjer i kryptonorge og gaming i norden fordi dette er ting jeg liker. At fakta kommer frem er bra, selv ubehagelig fakta.

1 Like

SÄ dere mener Firi gÄr superbra? Man tjener penger 1 mnd og glemmer de andre 2 Ärene?

Du sier du skriver fakta?? du skriver konstant kritisk ytringer pÄ en konkurrents forum side.

Jeg kan gÄ til trustedpilot, gjÞr copy and paste pÄ hvert enkelt innlegg der som er negativt. Det er fakta det ogsÄ men jeg unnlater Ä copy and paste de positive kommentarene for at jeg Þnsker KUN Ä trÄkke ned pÄ Firi. Det er slik du holder pÄ med.

Og veldig merkelig at Spetten som er sÄ dyktig investor dumper firi aksjer nÄr alt gÄr sÄ bra

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Vi henter penger for Ä vokse utenfor landegrenser. Vi er allerede i Danmark og sikter pÄ minst gode tjenester i andre land i andre valutaer.

Da vi nedbemannet for 1 Är siden sÄ var det ikke sÄnn at fokuset gikk pÄ drift, vi nedbemannet kraftig for Ä sÞrge for at vi kunne overleve men ogsÄ ha en sjans for Ä snu oss rundt nÄr markedet snur.

Hadde jeg visst hvordan verden blir fremover sÄ hadde jeg fint fortalt deg om hvordan tallene vÄre gÄr videre. ForelÞpig ser April til Ä bli en god mÄned, men hvor god er hÞyst avhengig av markedet.

1 Like

Det kan du, men da ville du nok fÄtt masse rapportering rundt spam. Og innleggene ville bli fjernet.

at NBX har dĂždspirallĂ„n og “glemmer” Ă„ melde at LDA har lĂ„nt 1,9mill aksjer er viktig fakta. at LDA kommer til Ă„ selge dem er viktig fakta. at LDA starter Ă„ selge dem er viktig fakta.

NĂ„r du selv “truer” med Ă„ poste “dritt” i firi trĂ„den hvis jeg eller andre kommer med “negativ” fakta om NBX, sĂ„ sier det ganske mye om deg og hvor usikker du er pĂ„ investeringen din i NBX. Det gĂ„r ogsĂ„ en grense for hvor mye trolling som er akseptert fordi man ikke liker at negativ fakta postes om aksjer man selv eier.

Men har du substans Ä bidra med sÄ er det alltid velkomment.

1 Like

GĂžy Ă„ se at staking vokser hos Firi.

MĂ„ innrĂžmme at jeg staker en grei del der selv. funker fett.

1 Like

SÄnn som markedet er og vÄr evne til Ä fÄ en profitabel mÄned sÄ mener jeg at det gÄr bra. Vi fÄr kjeft overalt om at vi er trege eller at de mistet konto, men det er et logisk svar for det meste.

Du mĂ„ gjerne komme tilbake og stille spĂžrsmĂ„l, jeg svarer pĂ„ det meste. Ærlig og direkte.

Og hvorfor solgte Øystein seg ut? Det er ikke min plass Ä si det, du mÄ gjerne spÞrre han :slight_smile: