Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Firi erfaringer 💰

Har vært slik i hele dag :man_shrugging:t4:

Det ser ut som at det er et problem med DNB.

Er det umulig å løse det problemet eller? Vært slik en uke nå :man_shrugging:t4:

1 Like

Ikke overraskende med så sinnssykt nivå på gebyrer og spread.

5 Likes

Du vet at de er en børs?

Og at børsen ikke styrer spread?

1 Like

Noen som vet ca verdien på aksjen nå?

Det noen ønsker å betale.

Jeg vet det er endel selgere som selger på 4,5-5kr.

Har vært mange kjøpere på 4kr ikke så mange på 5kr.

Ok takk. Har ikke tenkt å selge.

Hvorfor kansellerer dere utsending av krypto? @Firi_Thuc

Det må være flott å være Firi.

Norske banker basically rejecter alle transaksjoner fra andre børser. Firi får mer eller mindre monopol GG Norge, sentralisering på sentralisering. Betale pissdyre fees hos Firi kontra å kunne kjøre en ordinær SEPA overføring fra annen exchange til 0 kr.

2 Likes

Er så provoserende, tvinges til å bruke en exchange og så er det en exchange som bare er, for å bruke enkle ord, dårlig.

UX hvor man trykker confirm og nada skjer…gir opplysninger dere skal ha og jeg får ikke trykke gjennom engang. Hva F er poenget, har enda å erfare at det går smertefritt på Firi, ta overskuddet deres nå og invester mer i eget produkt.

1 Like

Sak du må ta med Firi support.

Men jeg tipper AML spiller inn. Den legger harde føringer for hva alle banker og kryptobørser i Norge får lov til.

Og regelverket blir jo bare verre.

Er ikke firi egen market maker? Eller var?

Er flere market makere på Firi.

Hvorfor må en bruke datamaskin for å bekrefte overføring (travel rule)? Hvorfor ikke via mobil? Fryktelig tungvint

Hei!

Hvilken lommebok prøver du å verifisere?

Phantom

Det kommer av at det eksisterer ingen god måte å integrere software wallets inn i egne apper. Derfor må man bruke web fordi der er det bygget god og bred støtte for ulike type wallets.

App er nå så, men men hvorfor er ikke nettleser på mobil godt nok?