Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Firi erfaringer 💰

Det kommer av at vi har tatt et produktvalg for å gjøre det ekstremt bra for de som kun er på Firi. Vi bruker mye tid for å hjelpe kunder med innkjøpspris, men opplever at det oppstår en del brukerfeil i hvordan systemet har fungert. En mindre startup internt i Firi :slight_smile:

1 Like

Du skatter ikke av å unstake. Men du skatter NÅR du selger yield’en du får hver fredag for å ha staket.

1 Like

Denne tiden er estimert basert på hvor lang tid det tar oss å ta en validator offline for å frigi disse midlene. Du kan følge med her: https://www.validatorqueue.com/

1 Like

Det er liksom som om dere gjør ting med viten og vilje bare for å gjøre kundeopplevelsen ille. Nok en gang prøver jeg å gjøre noe inn i nettleser, fordi det er her avansert handel er tilgjengelig, og kommer popup når jeg skal gjøre steg 2, dette skjedde sist også og når popup kommer i web så kommer jeg ikke videre. Dere rett og slett blokkerer adgangen min til å styre hvor jeg har midlene mine:
image
Trykker på den forbanna yes til å continue, hva skjer? Ingenting. Dette skjedde sist også.

Råtten app, råtten nettside, og dårlig kundeopplevelse når jeg er innom i ny og ne. Har ikke hatt en eneste erfaringsutveksling med Firi uten at det er NOE som som stoper opp. Makan til dritt skal du lete lenge etter,

Er litt usikker på hva du er ute etter i denne situasjonen, er ekstremt vanskelig om ikke umulig å gjøre noe om våre kunder hjelper oss med å feilmelde problemer med så mye data de kan gi.

Om du ønsker å få hjelp så anbefaler jeg sterkt at du sender en melding i support-chatten da jeg ikke lengre sitter med de samme tilgangene som utviklerne har.

God lørdag!

Ute etter? Fortelle dere og andre brukere at tjenesten dere leverer er dårlig.

Dette er den nye standarden nå til dags for konsumenter som bruker tjenester, vi er ansvarlige for å fortelle dere hva problemene er på de enkleste ting (skulle man tro). Bortskjemte er dere som leverandør og null ansvar for leveransen dere gjør.

Konstruktiv kritikk eller ikke, her har du kritikken og erfaringen min med Firi, rett som denne tråden handler om.

God lørdag.

Vi plukker opp problemer gjennom våre overvåkningssystemer jevnlig og ved at vi får mer kontekst fra våre brukere. Men for å løse lokale problemer (noe som ofte er tilfelle) så trenger vi hjelp i å kunne kontakte folk der de er med det utstyret de bruker.

Hadde vi kun vært avhengig av at folk melder inn feil for å fikse feil så hadde vi ikke vært her idag…

Dette poengterer egentlig hva jeg erfarer og snakker om. Du nevner lokale problemer og skyver problemstillingen over på kunden. Vet ikke hva vi må ha av utstyr fra ditt perspektiv jeg for å bruke tjenesten dere har utarbeidet men jeg kan garantere deg at det er ikke der problemet mitt starter.

Videre så gjemmer du deg bak at dere har hatt tilsynelatende suksess istedet for å ta kritikken, nok en måte å bare avstå kritikk. Mye av grunnen til deres suksess stammer fra lite tilbydere og jeg vil nesten påstå dere har hatt «flaks» på veien og. Ref. Posten over lengre tilbake jeg hadde og hvor bankene har tatt noen valg Ifht hvilke aktører de samhandler med. Bra for dere at dere er inne i varmen, men personlig bare irriterende mtp. hvor jeg som kunde vil plassere mine midler og gjøre mine handler mv.

2 Likes

Alle kunder har forskjellige nettlesere, forskjellige mobilenheter og forskjellige innstilinger. For å kunne se et mønster i dette så tester vi bredt for å sørge for at vi kan støtte alle mulige situasjoner som kan oppstå. Det er ikke slik at alle nettlesere oppfører seg likt, samme gjelder det mobiler med forskjellige operativsystemer og versjoner.

Vi er på ingen måte beskyttet av noen, det er mange tilbydere i markedet idag og flere er på vei inn til Norge. At banker krever at man er registrert hos Finanstilsynet kommer av ren frykt for hvitvaskningsrisikoen som er iboende i investesteringstjenester. Om du virkelig mener at vi har blitt store på grunn av flaks så får det være på deg. Jeg kan forsikre deg at flaks har vært en svært liten del av vår historie.

Å bli kritisert for det vi gjør har jeg fått siden dag 1 av Firi, ikke noe nytt under solen. Jeg ber om bedre data for å forstå hvor og hva som skjer når folk har problemer med tjenestene våre. Alt jeg får tilbake er hvor arrogant jeg er og at tjenesten er dritt. Ok, fine. Du kan være så sur og irritert du vil, men jeg er kun ute etter å finne ut hvordan vi kan utvide testene våre for å unngå enda flere problemer for fremtidige kunder.

4 Likes