Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Firi erfaringer 💰

@Evilfreud det er ikke løgn, avtaler kan gjøres selv om det ikke er i VPS enda.

Når det er sagt, kan du ikke dele de siste VPS-transaksjonene her slik vi kan se hva ting blir handlet på? Gjerne de 10 siste transaksjoner over 50kNOK feks.

Det er ikke mulig å gjøre transaksjoner i Firi aksjen utenfor VPS da firi er regget i VPS. så megler MÅ melde inn til VPS.

Jeg kan ikke dele ting fra VPS, Du må enten spør om Megler kan dele eller om Firi kan dele.

For å si det på en annnen måte, om noen kjøper Firi aksjer uten at det er registrert i VPS så har de sannsynligvis blitt lurt, og de er heller ikke eiere av de aksjene.

Har ikke fått den eposten jeg heller, skal sies at jeg ikke har så mye transaksjoner i bitcoin i år unntatt en realisiering jeg gjorde rett etter nyttår i år.

Voldsomt drakonisk å forlange full skattemelding da, den gir jo ekstremt mye informasjon som man strengt tatt ikke ønsker å spre.

Det gjøres ikke utenfor VPS, men det avtales før ting registreres i VPS, som er helt vanlig.

Og alle handler er synlig i VPS. og meglere samt Firi kan se alle VPS handler.

Og pr dagens dato er det null handler mellom 6 og 7 kr.

Det er vel kun Firi sin kontofører som kan se det? Funker ikke å ringe Pareto feks og be dem sjekke.

Du kan prøve å ringe pareto, men det er ikke sikkert du får svar.
Men alle meglerhus kan se denne infoen i VPS.

Tenkte jeg skulle faktisk prøve å betale for noe med ETH, men det her funket jo ikke så bra.

Tipper gas fees var høyere enn gjenværende sum?