Lovverket setter stopper for det.
Gjorde et innskudd på 10 000 fredag klokken 17:05, de kom inn på konto ganske umiddelbart.I god tro gjorde deretter et nytt innskudd et større beløp. Hadde forventet de også skulle komme inn umiddelbart som første innskudd, men ingenting har dukket opp. Har ingen erfaring med å bruke de før står enda som ventende innskudd. Jævla irriterende når jeg skulle kjøpe dette på fredagen GET Protocol price today, GET live marketcap, chart, and info | CoinMarketCap
Jeg har åpnet konto i MiraiEx og synes sikkerheten rundt pålogging virker solid. Er det noen andre grunner til å flytte beholdningen over i wallets annet enn at det skal være enda mer sikkert?
Nei det er not your key not your coin som er rasjonalet for å flytte vekk. Det koster ingenting å ha dem hos mirai
Dette tror jeg ikke at jeg forstod helt. Mener du at om jeg mister innloggingen så mister jeg pengene på Mirai? Hvordan skiller en wallet på Mirai seg fra vanlig innlogging, jeg må jo ha innlogging til walleten også?
Jeg logger inn med Vipps appen Fra DnB
Klarer ikke svare kort på det. Merk det menes ingen kritikk av mirai her overhodet, det er et generelt prinsipp:
Da var du heldig med første overføring. Fordi den traff optimalt. Mirai følger lovverket til punkt og prikket og da tar det av og til litt tid før pengene kommer inn. Heldigvis ligger du nok forran i køen vs alle som skal inn etter at røkke handlet idag.
Her går det unna!
Har gjort to overføringer fra konto i sparebank 1. Pengene kreditert på få minutter.
Forsøket på å overføre fra en eika-bank derimot, mislyktes. Glitchet mot slutten av bereftelsesprosessen.
Ellers fornøyd med brukeropplevelsen.
Valuta spiller desverre inn, men mirai har lavest pris inkl kurtasje i Norge.
BSU til BTC når det er trangt økonomisk, er vel i overkant risikabelt?
Uavhengig av din risikotoleranse høres dette ut som en oppskrift på stress. Ønsker deg lykke til, Floki
6 dager høres veldig unormalt ut, det vanlige er fra noen timer til 1-2 dager.
Har du ringt support?
Førte over penger nå, gikk 2 min så var de på konto. Imponerende
Si jeg overfører 1 mill og setter det i xrp. Er det forsikret? Slik som Bitcoin og eth er på nbx?
Hvor er det info om at ting er forsikret på NBX?
Sendt dem epost
Opplevd samme som deg her nå. Overført fra eika og fikk feilmelding, men pengene er gått ut av kontoen min, men ikke dukket opp på mirai.
Prøver å selge mine XPR for NOK. Forsøkt flere ganger. Får bare feilmelding om at det ikke kan gjenomføres