Jeg har hørt Firi har penger til sommeren. Hva skjer om de ikke klarer å hente inn nok penger i emisjonen de nå gjennomfører? Er det trygt å bruke Firi? Alle kunder burde tenke gjennom og se om man kanskje burde bytte platform. Dette har jeg ikke hørt på “gata” for å si det slik men jeg har ikke all informasjon annet en at de behøver penger
Sånn som det ser ut nå så har vi penger lenge etter sommeren, faktisk nærmere ut året!
Fun fact: Pengene vi hentet inn sist sommer blir brukt nå, og grunnen til at vi er på utkikk etter mer kapital er for å skalere videre.
Hvem du har «hørt» det fra er nok ikke noen som er aksjonær i Firi, for det står ganske klart i investoroppdateringen som ble sendt ut på mandag
Nei, denne person er ikke aksjonær.
Jeg sa noe i stilen som : Fire tjener penger og han sa det er ikke hva de sa til meg, de har penger frem til sommeren.
Men mer vet jeg ikke
Nå har vel FIRI adskilt brukerne penger fra drift, så selv om de skulle gå konkurs vil vel brukerne få ut pengene sine? @Firi_Thuc
Ja det burde dem. Men om ingen jobber i selskapet hvem skal betale ut pengene?
Alt vil nok løse seg men går Firi konkurs vil det nok bli en irriterende periode for de som bruker plattformen. NBX som ett eksempel har tilgang til 100 mill. Så selv om aksjen går til helv… på børsen vil de kunne drifte i mange år. Spetten er jo en risiko investor men han trakk seg fra Firi. Nå må de ha penger i ett surt marked. Hva skjer om de ikke klarer å hente inn så mye og hva skjer neste gang?
Leste her på tråden at det var høye gebyrer. Kanskje de tjener raske penger på den måten men spørsmålet er jo hvor mange som ønsker bruke Firi om det koster så mye
Dersom vi skulle lot all formodning gå konkurs så er det konkursboet som håndterer dette. Det er ikke slik at pengene forsvinner eller blir låst, de er allerede fysisk adskilt både i bank og regnskapet.
Jeg velger å ikke kommentere om konkurrenter, men på generell basis bør man sette seg inn i avtaler før man antar eller stoler på hva folk sier.
Avslutningsvis så kan jeg kommentere på gebyrer. Utrolig kontroversielt og subjektivt tema. Det vi leverer er tjenester som fungerer sømløst sammen, mange av våre kunder ønsker å kunne investere trygt og enkelt. Dette reflekteres direkte på omsetningen vår og vår evne som selskap til å både beholde kunder men også tjene penger i et dårlig marked.
Takk for at du tok opp vanskelige spørsmål. @enurs godt å se at firi er supersolid. Siden det finnes andre aktører i norge som ikke var seperaristrett og svært anstrengt økonomi. Så er det godt å vite at Firi er solid og trygt.
Da burde de vel ikke behøve penger? Og etter mars kommer april, går de i + da eller minus slik de har gjort helt siden 2021.
Tingen er Evilfreud, du skriver dritt om konkurrenter for at Firi skal framstå som fantastisk. Du er patetisk, folk som deg kommer ikke langt i ett sosialt sammentreff.
Firi CEO skriver han ikke ønsker å kommentere konkurrenter, kanskje du burde lære av ham??
Da har jeg nettopp bidratt til å gi Firi noen kroner
Liker Firi, super bra tjeneste og alt av krypto går veldig bra om dagen. Framtiden ser lys ut med tanke på at vi er i “dårlig finans tider”.
Jeg skriver fakta. Alltid fakta. @Firi_Thuc kan fortelle hva de skal med pengene de henter hvis han vil. Ellers har de skrevet det i aksjonærbrevet.
Er ingen som sier firi trenger penger. Men de skal hente penger og de har selv beskrever hva det er. Vesentlig forskjell.
Jeg kommenterer alt som skjer i kryptonorge og gaming i norden fordi dette er ting jeg liker. At fakta kommer frem er bra, selv ubehagelig fakta.
Så dere mener Firi går superbra? Man tjener penger 1 mnd og glemmer de andre 2 årene?
Du sier du skriver fakta?? du skriver konstant kritisk ytringer på en konkurrents forum side.
Jeg kan gå til trustedpilot, gjør copy and paste på hvert enkelt innlegg der som er negativt. Det er fakta det også men jeg unnlater å copy and paste de positive kommentarene for at jeg ønsker KUN å tråkke ned på Firi. Det er slik du holder på med.
Og veldig merkelig at Spetten som er så dyktig investor dumper firi aksjer når alt går så bra…
Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.
Vi henter penger for å vokse utenfor landegrenser. Vi er allerede i Danmark og sikter på minst gode tjenester i andre land i andre valutaer.
Da vi nedbemannet for 1 år siden så var det ikke sånn at fokuset gikk på drift, vi nedbemannet kraftig for å sørge for at vi kunne overleve men også ha en sjans for å snu oss rundt når markedet snur.
Hadde jeg visst hvordan verden blir fremover så hadde jeg fint fortalt deg om hvordan tallene våre går videre. Foreløpig ser April til å bli en god måned, men hvor god er høyst avhengig av markedet.
Det kan du, men da ville du nok fått masse rapportering rundt spam. Og innleggene ville bli fjernet.
at NBX har dødspirallån og “glemmer” å melde at LDA har lånt 1,9mill aksjer er viktig fakta. at LDA kommer til å selge dem er viktig fakta. at LDA starter å selge dem er viktig fakta.
Når du selv “truer” med å poste “dritt” i firi tråden hvis jeg eller andre kommer med “negativ” fakta om NBX, så sier det ganske mye om deg og hvor usikker du er på investeringen din i NBX. Det går også en grense for hvor mye trolling som er akseptert fordi man ikke liker at negativ fakta postes om aksjer man selv eier.
Men har du substans å bidra med så er det alltid velkomment.
Gøy å se at staking vokser hos Firi.
Må innrømme at jeg staker en grei del der selv. funker fett.
Sånn som markedet er og vår evne til å få en profitabel måned så mener jeg at det går bra. Vi får kjeft overalt om at vi er trege eller at de mistet konto, men det er et logisk svar for det meste.
Du må gjerne komme tilbake og stille spørsmål, jeg svarer på det meste. Ærlig og direkte.
Og hvorfor solgte Øystein seg ut? Det er ikke min plass å si det, du må gjerne spørre han