Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Forslag til nye forumregler, trenger tilbakemelding :)

Så du er kun her for, eller setter pris på innlegg fra ikkebetalende?
Hvem skal da lage forumet?

Tror ikke ikke løsninger med lesebegrensninger er det beste.
Til tider blir tråder spammet ned av innlegg at og frem som ikke bidrar til fremgang i tråden.
Og samtidig skal folk i det systemet skrive innlegg for å få en like eller 2. For å beholde lesetilgang

Da har jeg mer troa på en ikke-betalingsløsning med skrivebegrensing pr dag/uke og pr tråd.
Med extra svarmulighet på tag/reply evnt likes/hate emoijer
Det vil antagelig forbedre innlegg og redusere innlegg.

Nye lesere som da kommer til ser i større grad prima kvalitet og forblir. Da får du muligens større betalingsmasse i fremtiden @pdx. Ved reklame eller en liten årssum for skrivetilgang.

Når jeg var ny her så var tråder relativt rolige forhold til nå. Men det meste som sto var av kvalitet.
Det var i forhold til HO og Nordnet veldig raskt å se igjennom alle trådene for selskaper jeg var interessert i. Kvalitet pr leseminutt var derfor vesentlig bedre. Og man fant stort sett bedre informasjon. Jeg ble raskt “ferdig”. Derfor blei jeg.

Kvalitet pr leseminutt er endel dårligere nå enn det var.
Den faktoren får du nok vesentlig mer opp igjen ved skrivebegrensingsmodell enn ved lesebegrensningsmodell for ikke-betalende. Derfor tror jeg veksten til Tek vil være større med skrivebegrensning enn lesebegrensning.

I de mindre populære sektorene og selskapene her på tek er det lite aktivitet.
Derfor vil jeg anta at en stor andel av “markedet” ditt ikke har kommet hit enda. Å stenge lesetilgang lenge før kritisk masse er nådd vil være risikabelt.

6 Likes

Har sett enkelte forum har begrensninger på f.eks linker, bilder, filer osv som ligger i postene, der disse ikke er tilgjengelige med mindre man registrerer seg. Bildene er i små format og ikke mulig å blåse opp, filer er ikke mulig å laste ned osv.

I dette tilfellet blir dette i forhold til om man er betalende medlem eller ikke. Man kan og da ha en lavere inngangspris for f.eks bare denne funksjonene.

1 Like

Har det skjedd noe med twitter lenker? Jeg får en ramme som alldri stopper, den går over nye poster i trådene some en hvit ramme med mitt oppsett. Jeg har blokkert det jeg kan av 3dje parts, firefox.

Takk! Twitter krever betaling for å vise tweets nå så prøvde en workaround, men tydelig at den ikke var helt patent. Skrur den av til jeg finner en bedre fiks :slight_smile:

1 Like

Det er så bakvendt av twitter å gjøre det vanskeligere å dele innhold derfra.

3 Likes