Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Forumforbedringer

Skjer det i alle mulige tråder eller bare de lengste?

Det har jeg ikke sjekket.
Skal sjekke når jeg er på pc og gi tilbakemelding.

Følge-funksjonen er på igjen, og feilen som gjør at man får likes fra seg selv skal være fikset :smile:

(Nå må dere like dere selv på gamlemåten)

3 Likes

Oppdaterte forumet litt i går natt. Jeg ser det er noen bugs når man prøver å bruke menysystemet øverst til høyre på forsiden…ser på det. Menyene virker dersom man bruker de inne i en tråd :slight_smile:

Tror dette skal være fikset nå :slight_smile:

1 Like

Jeg vet mange har etterspurt flere aksjekurser… og nå er det endelig på plass!

Jeg har koblet meg på samme datakilde som Yahoo Finance bruker, så hvis du kan finne en aksje der, kan du også legge den til i favorittlisten din på forumet :slight_smile:

Dataene koster en hel del, så takk til Insiderne våre som gjør det hele mulig :slight_smile: :heart_eyes:

Tips, du kan også legge til alle mulige indeks også (f.eks OSEBX.OL) :slight_smile:

Hilsen Jørgen

6 Likes

Fantastisk! Har litt problemer med å legge inn denne https://finance.yahoo.com/quote/^OMX/

Jeg skal undersøke :slight_smile:

1 Like

Fantastisk!

Hvilke forsinkelser ligger inne? Samme som Yahoo Finance der også?

1 Like

Nydelig med indeks! Det digger jeg.

1 Like

Tenkte jeg skulle legge til denne: https://finance.yahoo.com/quote/^GSPC?p=^GSPC, dvs ^GSPC, men det så ikke ut til å fungere?

Jeg har også litt problem, skulle gjerne lagt til en indeks for ^SP500FTR dvs S&P 500 futures men får ikke til :slight_smile:

Jeg tror alle med ^ i seg sliter litt, skal undersøke :smile:

@anon80503862, @Christian, @holmes: Prøv å legge til indeks nå :slight_smile:

1 Like

Takk, fungerer !

1 Like

Nå virker det som indeksene har hengt seg opp i gårsdagens sluttkurser? Både osebx og omx viser gårsdagens tall

26

2 Likes

Skal sjekke opp, ser det er en feilmelding i loggen :smile:

1 Like

Det må være noe galt, Targovax skulle allerede vært over 9kr etter mine forventninger, men siden viser 6,3 :stuck_out_tongue: Skulle ønske det var en bug :frowning:

1 Like

For en som er fargeblind så er fargen på om du har bokmerket et innlegg eller ikke umulig å se forskjell på (om det er noen forskjell? :sweat_smile:). Jeg vet hvor jeg finner bokmerkene mine, men tenkte det kunne være greit å nevne det. Er ikke ofte man tenker over at fargeblinde også bruker internett :joy:

2 Likes