Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Forumet har litt teknisk trøbbel for øyeblikket [Løst]

Jeg er på saken. Prøv å åpne siden på mobil, i en annen nettleser eller i inkognitovindu inntil videre, det ser ut til å hjelpe :slight_smile:

1 Like

Problemet ser ut til å skyldes en oppdatering av Chrome til PC og mobil. Prøv med nettleserne Safari eller Firefox til vi finner en fiks. Safari fungerer hvertfall her.

Hva med aksjonærlistene, fungerer de? kommer bare opp at siden ikke eksisterer på alle browsere.

Vi må skru av og på funksjonalitet mens vi tester, så beklager at ting er utilgjengelig i perioder. Har ikke sovet stort i natt :sweat_smile:

5 Likes

Bare som et tips om det blir tilsvarende problemer i femtiden.

Prøvde bla. IE-modus og in-private i Edge, Firefox og Opera på pc, og Chrome med og uten in-private. Eneste som funket av det jeg prøvde var Opera Mini på mobilen (android).

1 Like

Det ser ut til at vi har nøstet opp i det aller meste nå, det gjenstår bare å gjenopprette toppmenyen på siden så folk kan navigere :smiley: Gi meg et par dager så er den på plass igjen også.

Takk for tålmodigheten!

For de som er teknisk interessert virker det som om Cloudflare (som vi benytter til caching av innhold så siden blir raskere) hadde nettverksproblemer, men bare for brukere som bruker Chrome på PC. Det kan ha begynt da det kom en Chromeoppdatering sent i forrige uke. Det tok litt tid å finne ut av, men vi begynte å ane ugler i mosen når siden lastet helt fint i noen regioner (via VPN) og ikke i andre. Deaktiverte Cloudflare (som krevde masse nytt oppsett hos oss) og nå ser det ut som vi ikke får samme feil lenger.

9 Likes

Godt jobbet folkens!

3 Likes

Edge og windows 10 på laptopen her hvor ingenting funket. Nå er Edge bygget på den samme underliggende teknologien som chrome, så det kan kanskje forklare noen av utfordringene som også opplevdes med Edge.

The new Microsoft Edge (Chromium) is built on the same underlying technology as Google Chrome

Ja, det var nok et Chromium issue :slightly_smiling_face: