På lang sikt vil vel amerikanske bilprodusenter bli stående igjen å lage biler de ikke får solgt i andre deler av verden.
Men sikkert moro på kort sikt.
På lang sikt vil vel amerikanske bilprodusenter bli stående igjen å lage biler de ikke får solgt i andre deler av verden.
Men sikkert moro på kort sikt.
Spennende utvikling!
Kommer det nå, og hva skjer da med verdien av dagens elbiler?
Det gjelder nok neppe håndtakene på utsiden av Tesla Model Y (som det er bilde av) som er mekaniske, ikke elektriske. På innsiden, så har de faktisk to dørhåndtak, ett elektrisk (knapp) og et mekanisk.
…det vanskelige var å komme seg ut…så ikke den lille svarte knappen i mørket
…var det en tesla taxi?

Kan det godt ha vært, det er ikke akkurat det eneste på bilen som er såpass ulikt og lite intuitivt at det blir klønete 
Jo,det skal koste å drifte en Elbil også… 
Det beste en kan gjøre er å unngå Gjensidige om en skal forsikre elbil.
Informasjonssjefen i Gjensidige var kjapt ute med årsaken til brannen i parkeringshuset på Sola at da var det elbil som var årsaken.
Faktum var at det var ingen batterier som tok fyr i det hele tatt.
Bare å styre unna!
…jeg har forsikring via gjensidige for MC`n min da jeg tror de er billigst.
men siste bilen jeg hadde slurvet jeg ekstremt med disse “periodiske” vedlikeholdet pga litt “til og fra” bruk,-men tenkte ikke over at det vil ha en negativ effekt ved forsikringssaker…så lenge bremsene fungerer tenker jeg da

Du hadde neppe tegnet ekstraforsikring som dekket motorskader heller da 
Det er vel basically det man må gjøre: sørge for at bremsene funker, bytte olje.