Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

FREYR Battery

SVPH gjør seg nok godt i en glemmeskuff en tid, tror ikke mye skjer her på en stund.

I kommunikasjonen ble det skrevet “one share and one warrant” men “warrant”-delen ser jeg ikke igjen i kommunikasjonen fra Handelsbanken. Noen som vet om dette er fremtidige opsjoner eller reelle opsjoner som kan utløses nå?

$FREY blir tilgjengelig for handel nå på torsdag, gjelder det også for oss som har Freyr aksjer otc?
Har det kommet ut noe info om det vil ta litt ekstra tid, eller er det likegylding for $ALUS og Freyr otc aksjonærer?

Vi fra otc og pipe får de vel på fredag.

Hyggelig med stor og synlig sak i toppen av NRK sine nettsider i dag! :blush:

4 Likes

Freyr starter hvertfall godt kapitalisert…

“NEW YORK (E24) Før bjellen ringte torsdag morgen, hadde Freyr Battery blitt tilført 850 millioner dollar i frisk kapital. Nå handles selskapet på New York-børsen. …”

4 Likes

Hva skjer med verdipapirene NOR SUB og SION som de gamle freyr aksjene har blitt gjort om til?

1 Like

Går litt trått med Freyr Battery i USA etter starten. Hadde håpet på en bedre start. Noen som har noen tanker om hvorfor den går som den går?

Freyr steg nesten 6% så da er det vel håp om att trenden snur.

2 Likes

Falt på særdeles lave volum. Trolig shortere? Kommer nok EV news snart. Da kan det bli eksplosivt med så få selgere.

1 Like

God firmapresentasjon av FREY👍

2 Likes
1 Like
2 Likes
2 Likes

Morgan Stanley skal være ute med en analyse på Freyr Battery med target 18USD.

2 Likes

Fin og konservativ analyse av MS, $18 innen ett år er jo greit, blir ikke skikkelig fart her før batteriene ruller ut av fabrikken om to tre år. Målet på $18 opp fra dagens kurs er en tilittserklæring heller enn vurdering av inntjening og verdier på dags dato basert på Freyrs ledelse og grundige planlegging. Hadde noen ringt meg idag og gitt meg si kurs $30 for mine aksjer hadde jeg ledd.

Haha 30$ - da burde solgt kompiss, for så å kjøpe de tilbake billigere i markedet sekundet etter… :wink:

Vanskelig å sette fair price på noe som ligger så langt fremme. Det kan ta 3 mnd - så har de plutselig snudd fra buy til hold eller selg, med reduced price til 10$.

Vanskelig tid - men kult selskap hvis de klarer det de lover.

Vet noen når sammenslåingen med det amerikanske selskapet blir ferdig?

Sitter med tre ulike aksjer på A/F konto etter at jeg kjøpte freyr otc, og alle har null verdi.

FREYR BATTERY ORD REG (Restricted)
Norway Sub 1 As
Sjonfjellet Vindpark Holding As

Sjekk freyr IR på nettsiden deres og merger FAQ. Kommer an på SEC filing

1 Like

Opprettet en subreddit for Freyr Battery. La oss forsøke å gjøre den aktiv for å hjelpe flere å oppdage selskapet.

3 Likes