Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

FREYR Battery

Dette lurer jeg og på! Pareto har vel kursmål på $20 fra i August? Meglerhusene har jo en tendens til å ha noen form for egeninteresse i kursmålene, og det kan til tider lukte litt svidd, men interessant å se hva de sier.

“FREYR Battery har en børsverdi på ca. 943 mil eller ca. 8,4 millarder nå. Pareto sier selskaper bør prises 126 mrd (8,4 millarder x 15)”

Det er jo ganske vilt, tenker tom. jeg, som er super bullish på Freyr.

Hedgefondene kommer!
2021-11-15 - Greenlight Capital Inc is disclosing ownership of 700,000 shares of FREYR Battery

1 Like

13.40 +0,15 (+1,13 %)
Førmarked: 08:39 EST

1 Like

Er i NYC så burde kanskje tatt meg en tur ned til NYSE i den gode trenden vi er i? :sweat_smile:

4 Likes

Kjedelig nedgang i dag! Mye rødt over dammen, så tenker rekylen opp kommer i morgen!
Mye omtale og nyheter for tiden, denne skal kraftig opp tenker jeg.

2 Likes

Det kommer til å gå opp og ned kortsiktig, men kurven til Freyr fra i dag til 2025 kommer nok til å se ganske jevn ut i retning oppover👌

1 Like

Her e det bare å utnytte nedgangen!

1 Like

Så fort det kommer avtale med første kunde av batterier vil denne fly. Ikke overasket om stabil rundt $18 innen ett år. Eller godt over.

18 ja, 18! Hvorfor akkurat 18?:ghost:

Fordi meglerhus har komt med akkurat 18 som kursmål kanskje

1 Like

USA trynte på målstreken i kveld

Ned i driten igjen no! Kjedelig

Det er bare black week salg :joy:

2 Likes

Haha det er sant :joy: Min 20% avslag!

Hahaha! Der er du god!

Forsto det var en småtung selloff på tek i dag?

Hva er det som skjer med Freyr nå? Sell off på tech, vel, de fleste er bare 1 eller 2% ned
Freyr ned 11%

De har nok bare høy volatilitet. Vekstselskap som teknisk sett ikke har noe annet enn store ord per nå. Også har mange kortsiktig gevinst de kan ta nå. Håper bare folk bruker det som en mulighet til å handleog at vi får en rask rebound. Men ja det er skikkelig kjedelig

Fort gjort å miste motivasjonen. Var 20% opp etter lang tid og nå er alt spist opp

Er nok litt luft i aksjen som lekker litt ut nå. Men denne vil nok materialisere seg i fremtiden :heart: