Morgan Stanley Analysts Give FREYR Battery (NYSE:FREY) a $26.00 Price Target
Tok gevinst for tidlig her. Helt rått å få dette til, flike folk!
Ekstremt volum i dag! Toget gikk for min del, men håper på flere muligheter:) Tviler på at den går rake veien til topps, selv om den var knallsterk i kveld
Kommer sikkert til å svinge masse. Lenge til fabrikkene er oppe og går. Får håpe verden henger sammen sånn nogenlunde så bør det gå bra
Kan jo bli et stadige friskere pust hvis flere og flere satser her i urolige tider. Store meglerhus i USA som går ut med bull analyser hjelper.
Veldig irriterende å gå glipp av denne dagen, mye penger! Men sånn er spillet.
Ja, har akkurat erfart samme som deg i andre aksjer.
Hvis den går litt ned igjen nå så vurderer jeg å kjøpe mer. Selve caset virker bare sterkere og sterkere
Lithium har 4 dobbelt seg i pris i følge fa.no.
Som i negativ forstand? Så ikke sånn ut i dag! Omsetning på dobbel Equinor.
Tipper hun mener at råstoffet har blitt dyrere så prisen på batterier går opp
Høy råstoff pris, høy energi/strømpris og høye lønninger så høres dette ut som en god business-case.
Hvis du sikter til freyr, så høres det vel ut som du ikke har satt deg inn i caset…lav energikost som er sikret via avtale med Statkraft og lønninger utgjør en minimal del av kost.
Så et par ganger til på det Birgitte skrev og da reagerte jeg også på det samme, upassende ironisk var det også
Hun trollet, best å overse. Sikkert en russisk bot
Ja dette var skivebom.
Freyr går mot strømmen og virker rett og slett veldig sterk. Nyhetsstrømmen i det siste er ikke til å ta feil av. Var denne det svingte mest av, uten tvil
«Based on projected raw material prices subject to pass through mechanisms, the binding 38 GWh sales contract has an estimated gross value to FREYR in excess of $3 billion from 2025 to 2030, representing one of the largest ESS battery cell contracts globally to date.»
Ganske så heftig.