Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom fundamental tråd

Extraordinary General Meeting of Shareholders

Extension of the Acceptance Period for the voluntary offer for all outstanding shares in Funcom SE

Oi, mer usikkerhet i aksjen nå. Var det ikke nok som godtok tilbudet er vel spørsmålet?

3 Likes

Får se før åpning I morgen

2 Likes

De skal vel lure seg unna budet nå da, og komme med et nytt når aksjen blir smadret i gulvet… #nårmanførsterigangmedåsvartmaleverden

3 Likes

Hvis de ville lure seg unna budet så hadde de nok ikke forlenget fristen :slight_smile:

7 Likes

Nå konstaterer de at de ikke vil øke budet så er nok liten tvil om at det går igjennom nå.

Kjøp 16 selg 17 lett tjente penger for de som har tilgjengelig kapital i disse tider :frowning:

1 Like

Update on acceptances – voluntary offer for all outstanding shares in Funcom SE

2 Likes

Dett var dett!

2 Likes

Ja, da høres det ut som det går igjennom tross alt. Hadde pustet lettet ut om jeg satt med aksjer.

1 Like

Hadde det vært gode tider i aksjemarkedet kunne det jo blitt litt spennende om de hadde fått høy nok aksept men med dagens marked var det vel ganske gitt.
For selskapet tror jeg vel dette kan være starten på en spennende periode men må innrømme jeg synes det er litt synd at de forsvinner fra børsen.
Men økonomisk skylder jeg og sikkert mange andre Tencent en ganske stor takk akkurat nå :slight_smile: Heldigvis ikke investert pengene i noe annet enda.

2 Likes

Var det ikke sånn at de etter nederlandsk lov trengte 95% for å starte en squeeze-out prosedyre?

Stemmer, står beskrevet i tilbudsdokumentet.

Når blir pengene frigjort?

Further extension of the Acceptance Period for the voluntary offer for all outstanding shares in Funcom SE

Why? Virker jo helt meningsløst?

1 Like

Trodde de hadde fått over 90%?

De må vel ha over 95% for å tvinge salg av resterende, så det er vel ikke så rart? Jeg sendte inn mitt akseptskjema i dag, så noe får de jo ut av å utsette fristen :slight_smile:

1 Like

Noen som ut fra de meldingene vi har fått har tolket seg frem til tidligste og seneste oppgjørsdato for de som har takket ja til 17kr?
Jeg kan selvfølgelig pløye meg gjennom og finne selv, men om noen satt med datoene i hodet eller lett tilgjengelig så er jeg veldig takknemlig :slight_smile:

Further extension of the Acceptance Period for the voluntary offer for all outstanding shares in Funcom SE