Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom: Hide and Shriek - Pris - Antall solgte - Avsteming

Ok la oss si at det er urealistisk. Men av og til vinner underdougs :wink:Og om det skulle skje. Har Funcom mulighet til å betale sin gjeld da før Jebsen konverter ?

1 Like

Utenkelig men ikke umulig :slight_smile:

Jeg liker som sagt konseptet veldig godt men Funcom skal også levere et bra gameplay. Det store spørsmålet er jo om de klarer det eller om de velger å gjøre det 100% “på sin måte” slik at målgruppen blir redustert til noen få 100k :wink:

3 Likes

Den oppfatningen jeg har, Er at Funcom Oslo… produserer sine prosjekt litt vel mye som NRK sine filmer på 80 tallet.

Mens amerikanere treffer markedet bedre. Ligger litt i deres kultur.

4 Likes

Til 99 kroner så sitter de ikke med så mye, 1 mill solgte og de har 50-60 igjen?
Det hjelper og selger en slik tass 1 million så spiler det lite for hvor mye av gjelden de kan betale - kursen vil ekspoldere

1 Like

HUsk at dette er et test prosjekt. Om det går i 0 er det godt nok. om det går i pluss er det kanon. Dersom dette blir en streamning hit, Vil de få mange nye fans som kommer til å kjøpe CE.

2 Likes

Mitt spørsmål er hva de skal teste med det nye spillet, som det står i meldingen. dette er tatt ut Fra et intervju i januar med Joel Bylos :

4 Likes

Hehehe, her bomma vi gitt :joy: :gun: