Ok la oss si at det er urealistisk. Men av og til vinner underdougs Og om det skulle skje. Har Funcom mulighet til å betale sin gjeld da før Jebsen konverter ?
Utenkelig men ikke umulig
Jeg liker som sagt konseptet veldig godt men Funcom skal også levere et bra gameplay. Det store spørsmålet er jo om de klarer det eller om de velger å gjøre det 100% “på sin måte” slik at målgruppen blir redustert til noen få 100k
Den oppfatningen jeg har, Er at Funcom Oslo… produserer sine prosjekt litt vel mye som NRK sine filmer på 80 tallet.
Mens amerikanere treffer markedet bedre. Ligger litt i deres kultur.
Til 99 kroner så sitter de ikke med så mye, 1 mill solgte og de har 50-60 igjen?
Det hjelper og selger en slik tass 1 million så spiler det lite for hvor mye av gjelden de kan betale - kursen vil ekspoldere
HUsk at dette er et test prosjekt. Om det går i 0 er det godt nok. om det går i pluss er det kanon. Dersom dette blir en streamning hit, Vil de få mange nye fans som kommer til å kjøpe CE.
Mitt spørsmål er hva de skal teste med det nye spillet, som det står i meldingen. dette er tatt ut Fra et intervju i januar med Joel Bylos :
Hehehe, her bomma vi gitt