Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - LMO launch

Ja det er håpløst - spesielt at du må kjøpe til hver person som skal spille og på hver platform. Så enten må du bestemme hvem som skal spille på hvilken platform eller så må du faktisk ut med antall familiemedlemmer x platformer x pris = $$$

1 Like

Er det ikke vanlig at du må kjøpe en lisens/versjon for ulike plattformer? Ellers er prisen på PC litt for høy i forhold til nettbrett ja. Men jeg antar du får fremtidige verdener når det kommer på PC.

1 Like

Jo det er kanskje det…

Jeg har bare Android og PC :slight_smile:

Onns
Som jeg har vist deg på andre forum og her så linker alle artikler skrevet om Funcom de siste dagene til denne siden:

www.playminifigures.com/en

det meste av det som har vært rekrutert av spillere har nok gått rett
il den siden alle artiklene linker til dem og ikke til Steam.

F.eks her:

1 Like

Jeg er enig,…

Tviler sterkt på at Steam gir oss en god indikator på salget for LMO. Det er tross alt ios og android vi satser på her, ikke pc via steam.

1 Like

Det stemmer ikke helt.på pc kan far og sønn spille sammen med et kjøp.de må ha forskjellig lego id

30 samtidige spillere midt på dagtid / nattestid for amerikanere betyr ikke at spillet har solgt dårlig. Dette er ikke et spill hvor de blir sittende 12 timer i strekk og streame innhold. Nei det er faktisk helt naturlig at disse kundene spiller færre timer per dag enn andre spill. Dessuten har spillet vært ute på PC lenge. Det nye nå er at spillet er på tablets. Og crossplatform gimmicken er jo det folk gjerne vil prøve nå.

Bare de som likte spillet godt nok. Kanskje 20% av de som var aktive til det ble lagt ned. Hvis jeg skal tippe.

Må du ikke betale en lisens per Lego ID som skal spille?

Nei. Det var en tråd der funcom svarte på det på lego forumet

Det er ikke sånn jeg tolker denne tråden

https://community.lego.com/t5/MINIFIGURES-ONLINE/2-players-on-same-account/m-p/12734571#U12734571

De burde i så fall lage et nytt svar der de forklarer bedre hvordan dette gjøres:

“Wouldn’t that require purchasing the game on the new ID?
Yes, yes it would. Which completely makes having eight slots for heroes pointless.”

Sjekk sezmras svar. Også den fjernete faqen var klar på dette punktet
Edit.dette burde funke far installerer spillet på 2 pcer hjemme og oppretter så en egen lego id for sønnen.

FAQ refererer til slots, men ikke at du kan spille samtidig mot/med hverandre:

"Q: What about households that might have multiple players? Will they need to buy separate copies?
A: No, we are adding support for multiple “Characters” per install."¨

http://www.funcom.com/news/lego_minifigures_online_buy_to_play_faq

Det er slik jeg tolker det, hvis noen forklarer hvordan jeg skal gå fram for å dele lisensen med en annen ID så kan jeg godt prøve det.