Tenker dette kunne være greit med en tråd til LMO lansering
Derja… Ny en. 14 Minutter siden
begyner å livne til litt nå.
EDIT: To til… 1 time siden…
osv osv…
22.06.2015 17:15
http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=380831
Funcom N.V. (the “Company”) would like to provide an
update to confirm the information given in a stock
notice on 5 June 2015. As it is common practice on
mobile platforms, the LEGO Minifigures Online game
will be available in a limited test market prior to
its launch on 29 June 2015. For practical reasons
the Company has chosen Ireland as the test market,
and the game will be available in the Irish iOS App-
store as of today.
Additionally, our customers on desktop platforms
(Windows and Mac) who are eligible for a free
upgrade to the By-to-Play version will be able to
experience the game from the same moment.
For additional information please refer to the stock
notice published on 5 June 2015.
Badhoevedorp, The Netherlands, 22 June 2015
Funcom N.V.
This information is subject to the disclosure
requirements acc. to § 5-12 vphl (Norwegian
Securities Trading Act)
And we are ----> LIVE<---- !!!
Plus all platforms will be playing on the same servers, so playing together with friends will be easier than ever.
Well there’s an odd turnabout. LEGO Minifigures Online, Funcom’s kid-friendly LEGO Diablo, has finished up its run as a free-to-play game and is relaunching June 29 as a paid experience for PC, Mac, Linux, iOS and Android.
Har fortsatt ingen aksjer her, men moro for dere som har satset litt og for TI-porteføljen så klart
Ja, jeg la jo igjen noen kroner for å teste dette så det virker som jeg kan prøve dette i dag allerede.
Det kan du, as we speak!
Ser vi 3-tallet eller mer imorgen? $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
Gi oss synspunkter på testingen snarest!!!
Ble positivt overasket over det lille jeg testa nå. Ble møtt av en veldig fin “fortellerstemme” og en ny intro. Fikk velge om jeg ville spille med lvl 30 karakteren jeg hadde eller starte ny (så ut som man kunne ha opp til 8 profiler). Når jeg valgte eksisterende lå det ca 20 nye character bags til meg som en eller annen bonus. Kunne ikke spille lost creations direkte, da jeg måtte gjøre noen nye quests først. Har ikke tid til å teste så mye, men virka en del bedre på mange måter synes jeg. Litt anderledes menyer etc også.
Edit: diamanter er borte, men ikke stars (som fortsatt brukes til upgrades blandt annet)
Jeg tror jeg nå må endre tidligere kursmål 3,5 innen Aug. Noen meninger?
Hadde jeg bare kjøpt mer på 1,5
Den starter vel på minimum 2.30 i morgen og drar på opp til minimum 2.50. Om vi rekker 3.50 før full launch mener du?
Så du er allerede sikker på at LMO blir en suksess denne gangen og at de får på plass en god gjeldsløsning? Det er i mine øyne å selge skinnet før bjørnen er skutt. Har hittil ikke vært noen god ide for Funcom. (Hvis du ikke traff på trading da, som har vært fullt mulig).
Akkurat disse neste to ukene så håper jeg for guds skyld at jeg ikke hører et ord om gjeld fra Funcom. Så lenge det ikke skjer så tror jeg på 3.50 innen disse få dagene.
Det er mulig. Hadde ikke blitt overrasket.
Ja du kan si det sånn @Christian Det kan godt være at det ender opp med å bli langsiktig hvis det blir en suksess, men lukter det svidd så er jeg nok rask med å selge. Faren er jo at det kommer andre nyheter. Men blir spillet en suksess så betyr det kanskje ikke så mye. Dessuten så vet du vel at jeg har en forkjærlighet for Funcom. De lager dritgode spill og er fra Norge, hallo!!! Uansett, tilbakemeldinger fra forumet virker da oppløftende. Det er tydelig grafikken blir godt mottatt.
Ikke sikker, men er langt på vei mer overbevist om at Funcom greie legge om driften. Vi har jo sett mye blitt gjort allerede. Jebsen kommer til å gi Funcom en ny sjanse.
De har fikset en del ting, men jeg savner et mål med spillet - jeg har tenkt at dette kunne være å gjøre det mer sosialt med PvP og minigames. I stedet føles spillet for meg enda mindre åpent og mer lineært nå som de har lagt til mer “historie” - men dette er ganske tynt spør du meg. Jeg forstår at det er laget for barn, og jeg ser at folk er ganske happy på LMO forumet og det er vel det viktigste! Aksjen kommer jo sikkert til å stige fram til lansering hvis ikke det kommer noen negative meldinger, men dette er ikke noe jeg tror på langsiktig. Forhåpentligvis klarer de å holde skuta flytende og lage et bedre spill neste gang.
Edit: Dere som har barn får teste på de, det er tross alt målgruppen
Det som ble rapportert herfra om hva barna syntes om PC-launchen til LMO var rimelig verdiløst, for ikke å si villedende.