Glem pc det er på IOS enhetene det foregår nå
Jeg har testa litt på PC nå. Det er litt story og cutscenes nå. De jeg har sett foreløpig er ikke de helt store, men de funker nok. Det mangler fortsatt PvP, men spillet føles mer ferdig nå. De har gjort om litt på noe grafikk, og lagt til litt mer effekt og ting som beveger seg og gjør skade når jeg sloss med boss-er.
Jeg fikk en bra startbonus da jeg logga på. 20 poser, og hadde 140000 stjerner. I tillegg får jeg en ny figur for hver pocket.
Jeg synes det virker lovende. Kan funke på ungene mine hvertfall.
Edit: og så ser det ikke ut til å være noe krav om antall figurer for å komme videre, kun level-begrensning og at du må unlocke den neste verdenen
Helt enig, det er hvordan LMO gjør det på IOS som er viktig. Poenget mitt var bare at anekdotiske erfaringer med spillet neppe er veldig verdifulle for å se hvordan det går. Her er ratinger, info om antall salg og søketrender mye mer interessant.
Jeg kan fortsatt tenke på å kjøpe meg inn i Funcom, men det har kun vært lurt for å trade de tre forrige launchene, så jeg tror jeg står over. Hvis LMO blir en braksuksess, så går det nok an å kjøpe seg opp i tide til å få god gevinst, også slipper man (jeg) å bomme og bli med på evt nedtur.
Ser ut som at prisinga er på plass. 30$ for PC/MAC/Linux-versjonen og 5$ for iOS/Android.
“The Mac/PC/Linux version is a flat $30 price tag while the iOS and Android versions are $5 each with a fee to unlock each new area, but there are only a few more areas, rather than paying for each piece and minifigure in the game.”
Serie 14 og serie 15 av minifigurene vil inneholde koder.
“We were informed the recently revealed series 14 monster set and currently unrevealed series 15 will also be including codes.”
Og brukergrensesnitt og Cross-platform ser ut til å fungere veldig bra!
“To me the most impressive thing is the cross platform and hardware compatibility. I was testing the game on a PC laptop with a keyboard and mouse, but when the screen was flipped to use as a tablet, the game reacted appropriately and let me use the tablet controls. When I flipped it back and plugged in an X-Box controller, it recognized it and changed the interface again. In addition to being on PC, the game will launch on Mac, Linux, iOS, and Android platforms, and all of them will be able to play together and communicate seamlessly to give the same experience across all the platforms and let people play together regardless of what they are playing on.”
For øvrig syns jeg spillet får ganske mye publisitet rundt omkring.
Det der er jo high tec!
ingen rating, ingen reviews, ingen ranking, men “featured”
Hva i all verden er det som foregår i irland? “Featured” burde ha sørget for noe aktivitet.
Må nesten håpe på at det er noe som foregår i App Annie, men det virket litt rart…
Tror dere ikke det har å gjøre med at den bare er ute i “limited test market”? Tipper den vil oppdateres fra mandag av når det slippes løs for alle.
Det finnes andre verktøy ann App Annie som ikke viser noe og vi må vente på tall.
Får virkelig håpe på det, men var ikke TLJ ios-versjonen synlig på appannie i new zealand i sin test-periode?
jo… det var den.
Skeptisk.
Hvorfor er Funcom så stille på twitter osv?
Tror ikke Økokrim kommer til å jage de hvis de sender ut en tweet om at spillet er lansert på iOS i Irland
HAHAHAHA Jeg tror også det kunne vært lurt å promotere LMO på Twitter
Ja, dere har rett i det. Både Australia og New Zealand var synlige fra dag 1 ift TLJ, men der kalte de det soft-launch. Nå sier de “limited test market”, om det skulle ha noe betydning.
Vel, litt livstegn er det da fra Irland
Her er rankingen - kommer bare opp på iPad
“LEGO Minifigures Online - MMO Age of Conan-skaperne vises snart crossplatform Gameplay”