Jeg solgte jo allt på 2.40 og opp…
Jeg regner med at FUNCOM kommer til å spasme mellom 1.70 og 2.20 mange ganger (kanskje flere om dagen) i denne tiden. Men å bryte videre opp kan dere glemme. Jeg tror tvert imot på at ting trender ned.
Jeg solgte jo allt på 2.40 og opp…
Jeg regner med at FUNCOM kommer til å spasme mellom 1.70 og 2.20 mange ganger (kanskje flere om dagen) i denne tiden. Men å bryte videre opp kan dere glemme. Jeg tror tvert imot på at ting trender ned.
Jeg er ikke enig, innen 26.08.2015 er vi over 4,5
Bryter vi gjennom 2,40 denne uken og ikke faller ned igjen er vi på god vei.
Ja spillet er med de siste endringene godt nok til å selge bra. Det var TSW også, men det solgte ikke nok dessverre.
Nå er jeg spent på reviews og interessen på hovedsakelig iOS som jeg sjekker med appannie. Irland ble foreløpig ingen stor suksess for å si det forsiktig.
“Featured”-status, reviews og reklame blir viktig i tiden fremover.
Spørsmålet er om spillet er bra nok til at reklame kan drive salget. Hvis det er tilfellet, så er det håp.
Spillet er greit og føles mer ferdig nå…men kunne like gjerne vært et offline eller co-op spill. Vi får se om de legger til noe mer i dag. Jeg lurer på hva dette betyr: “numerous gameplay additions” - har ikke sett noe til dette enda.
Blir spennende å se hvor mange som skal selge i dag, folk som har ventet på skikkelig reklame, mediedekning og gode anmeldelser. I øyeblikket er jo tidenes “hype” helt uteblitt (med mindre man regner med fra 1.5 til 2.5 )
Nå har jeg sett en del reklame for mobil-spill der man knapt har sett noe av selve spillet før helt til slutt av reklamen, det gjelder egentlig bare å få folk til å bli interessert nok til å prøve ut produktet. Og hvis første verden hadde vært gratis, hadde dette sannsynligvis gått mye lettere, men den veien valgte ikke funcom å gå.
Skulle ikke spillet slippes på Android også i dag?
Har ikke sett noe i Play butikken.
Kan være noe PvP greier på gang her:
http://legominifiguresonline.wikia.com/wiki/User_blog:Nealybealy/hype
Det kommer vel i løpet av dagen.
Denne her er heller ikke oppdatert… Grrrr.
https://twitter.com/funcom_lmo
Preview video
Det er dette de kaller soft-launch
Først blir alle hindret i å spille en hel uke før launch for å sikre seg at flest mulig finner et annet spill de kan bruke tiden på. I tillegg kreves det at du betaler for det samme som du hadde gratis før den uken.
Så skal det ikke brukes en eneste krone på reklamer, for det er jo bortkastede penger i en soft launch.
Twitter kontoer skal ikke oppdateres.
Hjemmesiden skal holde stengt på launch dagen slik at færrest mulig finner veien til spillet.
And then let the waiting game begin!
fin den, sett 11 ganger, sikkert av investorene. Nei, det er tidlig ennå, men i løpet av dagen bør virkelig hjemmesiden til lmo, facebook, twitter etc være up to date. Dette er et være eller ikke være for funcom, da må det jobbes tilsvarende.
edit: I meldinga til funcom i dag står det:
Please refer to the Company’s Press Releases and to
the Game’s website for more information.
på hjemmesida møtes man med:
Hi, there! We are currently doing a bit of construction
here. Please come back on June 29th 2015 to play LEGO Minifigures Online!
In the meantime, you can access your account page here
Learn more about the launch in the FAQ
Sjekket account page min:nada info om betaling, lasting ned av ny klient og faqen er den samme som før.
This video is unlisted. Be considerate and think twice before sharing.
Mulig dette er grunnen til at det er 14 views…
Fy fader dette er så utrolig dårlig av Funcom!
Hadde dette vært et seriøst spillselskap så hadde de bygget opp med intervjuer, filmer og fyrverkeri helt frem til i dag.
00:01 i natt burde de åpnet dørene, alle sidene skulle vært oppe og kjøre etc etc.
Ikke dette laban pisset de kjører nå, virker jo nesten som om de gir en blanke i hele spillet…
Slutt å tull begyn å hamstre aksjer i funcom.
De som er overivrige har bare ventet på en anledning til å selge seg ut. Vi som har litt roen i ræva kan godt vente noen dager før vi begynner å stresse. Men det virker jo som om de holder på med nettsider osv nå da. Akkurat slik jeg ventet. Spillerne bryr seg ikke om når børsen stenger
Hi, there! We are currently doing a bit of construction here. Please come back on June 29th 2015 to play LEGO Minifigures Online!
It was 29th 2015 over 13,5 hours ago… only 10,5 hrs left to do it now…
Ikke noe på Android enda… https://play.google.com/store/search?q=lego%20minifigures%20online
Ser jeg feil, eller er den kommet inn på Android?