Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - LMO launch

Som bruker UnderPriced skriver på Hegnar, får Funcom drahjelp fra Lego, som har postet videoen med sin bruker på Youtube. Verdt å merke seg at Lego har 800k+ abonnenter og antall views stiger raskt. :sunglasses:

4 Likes

Sånn forumaktivitet som det er nå har det aldri vært i LMO-forumet.

https://community.lego.com/t5/MINIFIGURES-ONLINE/bd-p/Minifigures_Online

1 Like

Ser at LMO ligger i IOS Appstore med 9 omtaler og Max antall stjerner i rating. Regner med at ikke alle 9 er Funcom investorer :stuck_out_tongue:

2 Likes

Sjansen for at det er mer enn 9 investorer som vil gi LMO litt gratis pr er jo rimelig stor :smiley:

1 Like

Nå har jeg lasta ned lmo på junior sin intel-baserte Android. Litt spent nå

1 Like

Jeg har ikke ratet spillet, men legg gjerne en link så skal jeg gjøre det :slight_smile:

I’ve been playing Funcom’s LEGO Minifigures Online for ages now, digging its simplified, child-friendly take on Diablo starring LEGO’s little plastic collectible pals. I’ve enjoyed purchasing real-world minifigure packs and using the codes to unlock characters in game, each with their own unique power. What I haven’t really enjoyed is the constant gnawing feeling that I’m not getting the most from the game unless I drop some real-world cash on random virtual toys.

Well now that’s gone. No more pay-per-virtual-packet.

6 Likes

Hipstakokken virket litt sånn aksjonæraktig i uttalelsen må jeg innrømme. De andre kommenterer i alle fall på engelsk… hihi! Neida bare ikke baisere begynner å stemme 1 bare på faen.

1 Like

Er det bare meg eller er hypen MYE større nå en ved PC lanseringen?

Jeg synes det tikker inn mye bra.

2 Likes

Nå er spillet på Steam - ikke den helt store interessen enda:

http://steamcharts.com/app/324790

Litt startproblemer med koder som ikke fungerer: http://steamcommunity.com/app/324790/discussions/0/530645961933071532/

3 Likes

The first version of the game to be released to the public just wasn’t working. That’s what LEGO creators at Funcom told us this past week when we got our first hands-on experience with this newest version of the game. Instead of continuing to work with a broken model, with a game that fans just weren’t latching onto, the Funcom crew moved forward with a new model - just the opposite - one where you pay once and access the whole lot.

3 Likes

Litt enig her dessverre. Du følger bare en pil i en lineær historie.

Veldig enig i den oppsummeringen der. Men det er fra mitt perspektiv. Barna bryr seg nok ikke så mye om at det er “korridor” aktig og litt lite “in-depth”, som vi voksne gjør.

1 Like

Men jeg er enig i at det er for korridoraktig. Og så hadde det vært en klar fordel å oppgradere den sona som alle logger inn i. Om en bare hadde laget det området der stort så hadde en fått litt mer mmo følelsen.

1 Like

Poenget er også at det koster jo mer å lage og vedlikeholde et MMO, da må man jo bygge på de mulighetene som finnes og gjøre mest mulig ut av det. Hvis man bare skal jobbe seg gjennom en lineær historie kunne det godt ha vært et co-op spill.

1 Like

Her er siste tall fra Appfigures som faktisk henter for hver time:

7 Likes

Det er nok litt for lett for de på 10 år. Alt for lett for de på 14. Og passe lett for de på 7. Hvordan det går med dattera mi finner jeg ut i helgen når jeg kjøper det til henne. Hun er 7 og et halvt. Hun har bare spilt ett spill før. Kjøper ikke nå for jeg kommer ikke hjem før hun har lagt seg før fredag nå. Men da er det ferie :slight_smile:

1 Like