Enda LMO bare har vært registrert noen timer på ranking i
USA ligger det nå på 100. plass under Games->All. Under
Games->Family ligger det på 13. plass og Games->Role Playing 8.
plass. Gjelder betalte spill.
Hva med ipad?
en kommentar: Merkelig at iphone går så mye bedre enn ipad på listene. Noen som har en forklaring på det?
Godt spørsmål.
Tallene for iPad burde jo komme likt som iPhone. For USA og GB var det i noen timer ikke noen tall for iPad mens det tikket inn på iPhone. Men gledelig at det selger så bra på iPhone. Trodde skjermen ville bli for liten, noen som har erfaring med det nå?
TLJ hadde beste listing i USA som nummer #30. Lå der i nærmest 2 uker… Fortsatt var ikke det bra nok til at det merktes på omsetningen. LMO er ikke i nærheten av suksess før det ligger over 30 plass i lengre tid for USA.
Ser ikke helt ut til at alt er oppe og kjører enda…
Jeg får beskjed om at appen ikke er kompatibel på mine 3 android devices. Har Android Versjon 5.0, required er 4.4…
LG G3
Asus Nexus 7
Sony Xperia LT25i
helt riktig, kom på det akkurat, min feil, slettet innlegg.
TLJ appen skulle ikke RTG ha et øre av. Det bekreftet Ragnar selv. Saken er dessverre… At man må opp på rundt 25 plass for betalte apps for at omsetningen kommer seg. TLJ kostet sogar 6.99 USD. Og likevel var det ubetydelig med en 30 plass.
La oss krysse fingrene for de som er inne nå. Men dere skylder ikke Funcom en dritt. Hopp over bord innen i morgen 12:00 er mitt råd dersom salget ikke tar seg opp.
Det er bare på Android med Intel CPU. Jeg håper det kommer til andre snart. Funker fint på det brettet junior har
TLJ lå i USA fem dager på 40-tallet for paid apps Games->All på iPad. For iPhone lå det på 80-tallet. Så var det over. Vi vet ennå ikke fasiten for LMO .
ja det var jeg som blanda sammen inntektene for dreamfall chapters og TLJ-iOS før jeg oppdaget tabben. Godt gjort siden det var jeg som maila Ragnar…
Nei. Beste plassering var faktisk 32 i noen dager.
Appannie.com viser mange gode plasseringer.
En til review:
“LMO is a fantastic game and I am looking forward to future worlds and minifigures to be added. I certainly find it fun and continue to be immersed by this experience. The game provides fun quests, a quite unique story, voice narrations/acting, and fun cinematics to keep all the children and child-in-hearts engaged.”
I USA? Ikke iflg. Appfigures. Men dette er nå uansett flisespikkeri.
Dette virker som ranking på antall ganger LMO er featured. Det er noe helt annet enn salgsranking. Du kan jo sjekke det for sikkerhets skyld.
Har sett litt nærmere på det og du har nok rett.
Nå har spillet har 18 vurderinger (19 totalt) med 5 stjerner på appstore.
Håper spillet får større drahjelp snart. Det må til for at det skal bli en suksess.