Ja men denna gangen har de jo vært usakelig rolige på hype fronten med CE så jeg tror nok ikke økorim kan komme med noe
Funcom er nå flinkeste/roligste gutt i klassen når det gjelder hyping av kurs. Ta en titt på starbreeze f.eks. Mitt håp er at starbreeze eller andre store kan gå inn på eier-siden.
Faen at jeg solgte 150k i går da
Kan likså godt komme melding som drar kursen opp, som ned.
At det kommer til å bli en mld som gjør store utslag, er vel ganske åpenbart.
Eg har noe, men ikke lastet opp etter at eg solgte i forkant av q rapport
Tidligere har de vært fremst i klassen med hype ja, men denna oppkjøringen med CE vil jeg nå si de har vært litt i roligste laget akkurat der men ja, de meldte vel for en tid tilbake om at de var i dialog med en/flere andre aktører med finansiering ? såg en nevnte det på HO så kom jeg på det selv ,men husker ikke hvor det sto? årsrapport?
Og det er heller ikke sikkert handelen kommer i gang i dag. Kan også komme etter stengetid i dag, men før åpning i morgen.
Det kan også ta flere dager før det skjer noe igjen. Opera var suspendert en flere dager før budet kom
Helt sant, og det også ta lenger tid, ikke at eg tror det men har vert eksempel på MH som har strekt seg over flere dager/ uker.
Bl.a Sbx
Det kan jeg si med engang at det er ikke greit
Hvorfor må de ha børspause før (evt) melding om emisjon?
emisjonen kan f.eks settes med en betydelig rabatt. enkeltindivider kan sitte i en posisjon der de både har aksjer og innsideinformasjon
Hvis det går for lang tid nå tror jeg en del av oss blir litt vel uproduktiv på jobben
Veldig ryddig av Funcom, det som er helt sikkert er at noen der ute sitte på mer info enn andre, da er greit å stoppe handel frem til alle sitter på lik info.
tumbs up Funcom, ryddig og bra
Eg har allerede skulket en halvtime, tror det blir en til
Tar jo tid å få gjennomført den Er ikke uvanlig å kjøre dette etter børsen stenger og være ferdig før børsen åpner neste dag så lurer litt på hva som skjer nå. Enten så tror de at de trenger litt mer tid på å få gjennomført den eller så er det noe annet på gang.
Jeg skal ikke uttale meg om hva jeg gjør på hjemmekontoret akkurat nå og de neste timene frem til kl 1620!
Jeg slapper litt av og får nyheter fra funcom på sms så slipper man det stresset der.
Hvis kurs raser på gjennomført emi, hvorfor selge?
Lorentzen er en mulighet, han har jo akkurat akseptert å selge aksjene sine i Opera til 71 kr. Han var med på eiersiden under utviklingen av TSW.
Hjemme med sykt barn så skal få fulgt med.