Hent popcorn!
Nå er det vel stor sannsynlighet for at emisjonen kommer. Så får vi håpe det løser seg på en god måte, og at det ikke blir for stor rabatt.
Nå får vi se om det var lurt å sitte med mange aksjer eller ikke. Jeg har fortsatt alle mine. Krysser fingrene
Dette kom jo egentlig litt perfekt i og med at jeg solgte noen aksjer igår i Star Vault AB så har noe kapital på si. Jeg får bare håpe på en liten kræsj i kursen idag da
Hvis det som kommer nå er melding om at Funcom sikrer finansiering så vil nok markedet straks ta innover seg hvilken gylden mulighet som ligger foran Funcom nå.
Er det folk her som har blitt oppringt av ABG i det siste. Da jeg snakket med de sist skulle de ringe opp aktuelle investorer kvelden før emisjonsdagen…
Ja, hvis finansieringen blir sikret er det gull for FUNCOM.
Kjip dag å ha mange møter. Jeg krysser fingrene for at dette blir bra.
Spetalen inn? Da holder jeg meg lagt unna Funcom i så fall
Hadde tenkt å ha hjemmekontor i morgen, det gikk heldigvis ikke, det ble i dag! Yess!
Tydeligvis ingen som er ringt opp eller fått beskjed om å holde munn spennende
Jeg kjenner jeg er litt nærvøs og spent i dag. Blir tøft å holde fullt fokus på jobb.
Jeg er ikke blitt ringt, er nok en rettet emisjon til noen få som har sett noe mer av spillet og som har blitt skikkelig tent! Får håpe på en rep emisjon til oss dødelige. Uansett utrolig spennende!
K
Først kom en litt middels video, så kom match halt. Egentlig ganske ryddig fra Funcom.
Selger CE som jeg tror så spiller det lite rolle hvor kursen går i dag, da den vil reprises uansett. En godt satt emisjon vil gi en midlertidig nedtur, men hvem vil da selge? Det vil være så lite til salgs at vi kjapt er solid i pluss, de som skal kjøpe noen tusen aksjer før god inngang
Dette blir SPENNENDE!
En emisjon kan fint skje på 2 kroner aksjen, mens handelen på børs starter godt over 2.45. Jeg tror det blir latterlig trangt inn den døra.
Vi får se hva det er først, kan også være salg av assets eller annet, men jeg heller mest mot en avklaring på det finansielle fremover.
Jeg har i hvertfall lagt inn både kjøps- og salgsordre, henholdsvis godt under- og godt over nåværende kurs for å være på den sikre sida
eventuelt ut …
Kan gå begge veier, forrige gang var det jo økokrim som banka på døra