Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom Q4

Tenkte og bare lage en Q4 tråd der vi kan slenge inn det som vi ser fra Q rapporten som nevneverdig, ellers blir det vel bare spredd utover alle trådene :wink:

6 Likes

Hvilke forventninger har vi, og hvilket innhold?

Q4 sikkert ikke så interessant, spennende med nyheter/ oppdatering om CE og guiding.
Neste spill ?

2 Likes

Jeg så litt på antall eiere på Steam, det var ganske god økning av TSW eiere, men det var også snakk om at dette kom fra noe humble bundle salg som ikke gir så stor inntekt

1 Like

Q4 skal vel ende omtrent i balanse. Funcom har jo lovet å komme med info om CE, kanskje de også sier noe om AO etter at dette ble sluppet på Steam 22 februar. Så blir det jo spennende om de kommer med noe angående fremtiden nå som de har muligheter til å satse, grunnet bra salg av CE.

1 Like

Bør jo komme info om den store update’en til tsw + info om det nye småspillet basert på Conan IP.

“Omtrent” balanse før de startet med CE, som kostet ca 1,5mill USD i Q4.

1 Like

De “gamle” spilla skal vel ha solgt såpass at vi ligger omtrent i balanse. Dette blir jo litt synsing, men fasiten får vi til uka:)

Er bare å sjekke før de utviklet CE, de gamle går litt i pluss, ikke nok til å dekke Ce. Er fremtiden som er spennende ikke Q4 :stuck_out_tongue:

er det 08:00 tallene slippes ?

Slippes rett før 2000.

2 Likes

https://www.funcom.com/investors/presentation_of_fourth_quarter_2016_financials

Husk å melde dere på webinar

3 Likes

Har noen her fått invitasjon til webinar?

2 Likes

Har registrert meg der allerede ja

1 Like

Jeg var visst bare blind kanskje

Kjører de live fra GDC eller?

Q4 skulle egentlig bli fremlagt imorgen, men ble flyttet til idag da de setter seg på flyet til GDC imorgen.

Er det tilfeldig at de kjører det samtidig som mange keynotes starter i GDC? Google holder på nå f.eks :wink:

1 Like

tipper det har praktiske grunner som at de skal på GDC imorgen.

1 Like