Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

mulig, det er jo nå kommet ut 15 mill aksjer til aksjonærer som føler seg lurt i forrige emisjon. Kanskje de selger alt.

Jeg satser på at den kryper ned mot emisjonskurs. Fornøyd hvis jeg kan snitte ned med en slump aksjer til 50-60 øre.

2 Likes

Tror irathi var litt ironisk… Blir litt frbauset om 15m rep emi aksjer får oss ned til emi pris, mens emi aksjene ikke fikk oss lavere en .84…? Hehe, nei😃

3 Likes

Ned mot emisjonskurs? Skulle den ned mot emikurs hadde det skjedd når de 130 mill nye aksjene kom ut i markedet. Nå kommer 15 mill og de fleste som sitter på disse er langsiktige småsparere.

Grunnen til at den synker i dag er åpenbart at noen som fikk ekstra aksjer i rep-emien letter seg.

5 Likes

Hmm… Ingen nyheter som har fått med seg den heftige overtegningen og laget en sak?
Er jo bare dårlig PR som kommer ut fortere en det blir publisert

4 Likes

De liker ikke Funcom… Og nekter og skrive om dem :stuck_out_tongue:

1 Like

Sånn går nu dagan… Blir vell tørke fram til neste fredag :sleeping:

Hva skjer neste fredag?

Da får dem som har fått tildelt emisjonsaksjer de inn på VPS kontoen for trading.

Unnskyld språkbruken men sitter og leser tråden på hegnar med han legoduden nå. Fytte helvete at det går an. Hahahaha jeg må bare le, ikke av han men av bl.a Una Rafting med flere. Hadde jeg frekventert der inne så tror jeg at jeg hadde blitt lagt inn !

6 Likes

Mener de at aksjen skal langt ned eller langt opp nå? Fines tydeligvis ingen mellomting, enten skal den i 0 eller opp til 200

Nå skal den ned, helt sikkert til 0,50 :wink:

1 Like

Faller på lavt volum, jeg ser ingen grunn til at vi skal under kronen igjen

1 Like

Noen som har blitt trukket for EMI oppgjør enda?

Det skjer fra i morgen…

Har heller ikke blitt trukket så ringte nettopp abg og de sa att det skulle skje iløpet av dagen eller imorgen

1 Like

Stresser dere med å selge?

Jeg skal ikke selge. Tror det blir en fin høst frem mot lansering.

Nei men jeg vil ha ned snittet!

2 Likes

Øynene mine har beveget seg over på Funcom aksjen igjen :smiley: Kapital ready, så får vi se om jeg kommer meg inn til en fin kurs neste uke :wink:

2 Likes