Da var pengene trukket fra min konto Da er det bare og vente på aksjene neste fredag. Skal bli godt og bli ferdig med emisjonen nå.
Her også
Her også. Er der bare meg eller er andre også usikre?
Ved aksjehandel er det rett frem, ikke noe tvil, men ved disse emosjonene forsvinner liksom all selvtillit. Er alt ok? Har jeg blingsa på kontonummer? Er riktig beløp klar på konto osv osv.
Vel, nå er ihvertfall emi aksjene betalt og så går vi krysse fingrene for at fremtiden er lys, og at vi kan glemme Black Thursday, ihvertfall økonomisk!
Hadde det ikke vært for forumet her så måtte jeg trolig ringt megler selv, for instruks. Det er fort gjort å glemme selve registreringen hvis man er ny og ikke leser alt nøye.
Nå merker jeg at jeg er meget klar for news, og det må komme snart, hypen må begynne. Ikke for å kjøre kurs, men for at Funcom skal selge spill. Og da vil kursen også følge om noen liker hypen da
For å figjøre servere og ressurser for de nye spillene som kommer kanskje? Virker som en del av den nye strategien.
Hva har Lego spillet gitt av inntekter?
Flopp er summen du leter etter. Det er sundt de avliver LMO sånn at hele fokuset kan komme over på nye produkter og spill.
Rart at det var så få spillere at selv ikke 1 server kunne kjøres?
Kan være det er endel av dealen med Lego, Lego er smarte de vil beskytte franchisen sin og de er kjent for å avlive digitale produkter som ikke leverer. Gjelder ikke bare LMO. Jeg tenker det er positivt, det drar ikke inn penger. Ferdig å fokusere på det. Bånn gass videre.
Antar at Lego har noen krav som må innfris hvis Funcom skulle fornyet lisensavtalen.
Kan være at lisensavtalen for LEGO IP var for dyr, de har tidligere kommunisert at denne løper ut i september og at den ikke skulle fornyes.
Besides vil jo kun en server også kreve resssursbruk av personell, noe jeg synes er positivt at de prioriterer bort.
Slapt Volum idag, men god kjøperside i det minste ;D
Hadde vært kjekt å avslutte helgen i nye høyder…
Kjøpersiden øker, kan vell bli bra
litt labert volum enda. Men alltid gøy med oppgang.
Det gøye med lave volum er at det blir litt ekstra volatilt
Det er jo ikke labre volum ?
Ser ut til å bli en ny dag med over 3 millioner aksjer omsatt vil jeg tro…
Ikke for å være negativ, men jeg anser det ikke som usannsynlig at Jebsen letter seg med 10-30 millioner aksjer de neste måneder. Litt etter litt, dag etter dag…
Ellers vil jo eierandelen bli massiv ved senere konvertering i 2017 om en ikke konverterer svært gradvis og selger umiddelbart etterhvert som en konverterer.
Aksjonærlistene fremover vil vise om jeg har rett
Mange har jo antatt at Jebsen allerede har lettet seg for å unngå problemet du nevner