Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

Så på kontantstrøm. Net cash fra operating activites og net cash from investing activities. Så jeg tok ikke med det finansielle. Bare hva de bruker til drift og til å investere. Investeringene er i spill sikkert.

1 Like

Skrev bare det som stod i meldingen fra tdn finans. :slight_smile:

1 Like

ABG har nå snappet opp 100k til idag, den som venter på noe godt… Må vente veldig lenge om det er Funcom han eier

1 Like

Finnes det opptak av streamen, eller kan man se den i etterkant?

  • Funcom will be gearing up marketing and promotional
    activities for Conan Exiles a few months ahead of Early
    Access

  • Development is on track and the team is meeting the
    internal milestones set out for the project

  • New “smaller” game using The Secret World IP
    Game reveal and PR/Marketing activities to start 4-6 weeks before game release
    Has as main goal to increase the competency of the North Carolina team in Unreal Engine 4. Due to this risk and the experimental nature of the title, it is not expected to have a material impact on the business

  • New “smaller” game using Conan the Barbarian IP
    Production is not expected to start until after the Early Access release of Conan Exiles.

Så CE går så det suser, nytt TSW basert spill vil ikke påvirke resultatet, nytt Conan basert spill blir ikke påbegynt før CE er ferdig med early release.

Altså er det egentlig kun CE vi har å glede oss til. Det positive er at marketing skal starte et par måneder før early access, og det må jo være nå? - for det er bare et par måneder igjen.

4 Likes

De har glemt å legge ut ny aksjonærliste på weben.

Slengte ut trålen for å plukke aksjer på 1,14, kun fått 4k sålangt ;(

Skulle gjerne bestilt en. Har “en følelse av” at de på toppen laster. Det er i så fall et godt tegn.

1 Like

Er det planlagt å kjøre spleiselag igjen? Kanskje man skulle bli insider?

1 Like

Hva venter du på? :wink:

1 Like

@pdx gir meg det billig :stuck_out_tongue:

1 Like

ASC kjøper videre i dag, hva enn det betyr…

1 Like

Gleder meg til å se ordreboka når de er ferdig lastet. Det kan fort plutselig ligge 2 millioner aksjer på kjøp på 1.20. Jeg bare sier det…

1 Like

Støtten rundt 1.15 har nå blitt testet 2 ganger, ved pullbacken og i dag. Den har holdt godt begge gangene, og nå ligger det store kjøpsordre rundt det område. Tolker derfor dette stadiet som den nye bunnen, så herfra vil vi bevege oss oppover.

Conan Exiles er fortsatt “under radaren” for den vanlige mannen i gata, så vi som er inne såpass tidlig er godt posisjonert til de øker markedsførings og PR-aktiviteter. Det er da den virkelig oppgangen begynner.

2 Likes

Resultat som forventet, guiding som forventet.

Tror ikke nødvendigvis vi ser nedgang i dag da markedet vel forventet dette, viktigste nyhet er at de er i rute med Conan Exiles. Og vi kan vel forvente mye nytt i sosiale medier, videoer, etc etc rundt denne fremover.

Funcom har sluttet å hype i guiding og børsmeldinger siden TSW tiden og det bekrefter også dagens presentasjon, men det betyr jo ikke at det ikke kommer nyheter via andre kanaler en presentasjoner og børsmeldinger.

At ASC kjøper som er så nær “inside” som det går an å bli ser jeg på som et godt tegn.

3 Likes

CM Jens Erik Vaaler hopper inn i forumet til RP-community og ønsker tilbakemelding på hva de vil ha inn i spillet. Sier han allerede har sett gjennom hva de har skrevet, og gjort seg noen notater. Dette er svært positivt og må definitivt være oppløftende for de som spiller RP.

GJ Funcom.

12 Likes

PAS har solgt en del i dag

PAS driver mye kortsiktig trading i aksjen og har kjøpt jevnt og realisert jevnt siden 1 kr nivået.

Ja la oss fokusere på bare langsiktige aktører som handler gjennom ASC :slight_smile:

1 Like

Ikke gjort noe, ikke kjøpt å ikke solgt.
Nå skal eg sette med ned med en kaffi å lese gjennom rapport

2 Likes