Jeg tipper 1,23 - 1,25
ESO selger igjen. Er det største aksjonæren og hvis så har ikke han meldeplikt nå !??
Kaffegruten sier at vi ender på 1,26 i dag.
Korrekt, så det er nok ikke største aksjonæren. Litt dumt av han å selge når han sitter i styret, når han kunne selge så mye han ville mens han var utenfor.
Er han altså i styret allerede eller kommer han inn etter EGM ?? Og har det noe å si for om han er insider eller ikke??
“effective as of the date of the Meeting” Dvs 5. oktober
Når han er i styret vil han være insider.
Så han kan teoretisk lempe ut helt til den 5. okt… Takker for alle svar…
Skjønner ikke helt hvorfor ikke Sundal bare opp telefonrøret å ringer til Jebsen å sier : hei, eg er ute etter x antall aksjer, skal vi gjøre en handel utenom børsen ?
Kan være Jebsen sa " je er ferdigsolgt"
:=)
Hehe, mulig han sa det, med en rå latter oppigjen på det hele
Vel, har på følelsen av at det kommer en sluttboost å slutt på DH
Men om Jebsen har mer å selge, er det fint å ta det når det er god omsetning, 5-10 øre opp og jebsen salg er jo helt kurrant.
Jepp, han selger på en rasjonell og god måte, samtidig er han vel også pent nødt til det.
Skal vi videre opp idag? 250k omsatt første minuttene.
Se slik ut, posisjonering og lite salgsvillighet. Mange tenker kroner opp mot nyåret - ikke ører
Ser vi 1,30+ i dag.
Det tror jeg !
Vedder ikke imot, klarer vi 2-5øre oppgang så er jeg fornøyd
Helt enig noen ører om dagen er safe og ikke så mye gevinst sikringer dagen etterpå!
Vi får se om veggen på 1.28-1.29 blir mindre mot slutten av dagen, da tror jeg vi fort også går videre opp. Akkurat nå ser det ut til at vi blir stående rundt 1.26-1.28 frem til det skjer. La merke til at det ble solgt ut 300k i et jafs tidligere uten at det gjorde noe merkbart med kursen.
Tipper vi slutter på 1.25/24