Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

Jeg tipper 1,23 - 1,25

ESO selger igjen. Er det største aksjonæren og hvis så har ikke han meldeplikt nå !??

1 Like

Kaffegruten sier at vi ender på 1,26 i dag.

2 Likes

Korrekt, så det er nok ikke største aksjonæren. Litt dumt av han å selge når han sitter i styret, når han kunne selge så mye han ville mens han var utenfor.

1 Like

Er han altså i styret allerede eller kommer han inn etter EGM ?? Og har det noe å si for om han er insider eller ikke??

1 Like

“effective as of the date of the Meeting” Dvs 5. oktober

2 Likes

Når han er i styret vil han være insider.

Så han kan teoretisk lempe ut helt til den 5. okt… Takker for alle svar…

1 Like

Skjønner ikke helt hvorfor ikke Sundal bare opp telefonrøret å ringer til Jebsen å sier : hei, eg er ute etter x antall aksjer, skal vi gjøre en handel utenom børsen ?

1 Like

Kan være Jebsen sa " je er ferdigsolgt"
:=)

2 Likes

Hehe, mulig han sa det, med en rå latter oppigjen på det hele :slight_smile:

Vel, har på følelsen av at det kommer en sluttboost å slutt på DH

Men om Jebsen har mer å selge, er det fint å ta det når det er god omsetning, 5-10 øre opp og jebsen salg er jo helt kurrant.

1 Like

Jepp, han selger på en rasjonell og god måte, samtidig er han vel også pent nødt til det.

2 Likes

Skal vi videre opp idag? 250k omsatt første minuttene.

Se slik ut, posisjonering og lite salgsvillighet. Mange tenker kroner opp mot nyåret - ikke ører

2 Likes

Ser vi 1,30+ i dag.
Det tror jeg !

1 Like

Vedder ikke imot, klarer vi 2-5øre oppgang så er jeg fornøyd :wink:

1 Like

Helt enig noen ører om dagen er safe og ikke så mye gevinst sikringer dagen etterpå!

1 Like

Vi får se om veggen på 1.28-1.29 blir mindre mot slutten av dagen, da tror jeg vi fort også går videre opp. Akkurat nå ser det ut til at vi blir stående rundt 1.26-1.28 frem til det skjer. La merke til at det ble solgt ut 300k i et jafs tidligere uten at det gjorde noe merkbart med kursen.

1 Like

Tipper vi slutter på 1.25/24 :blush:

1 Like