Funcom sin bedømmelse om hva som var bra nok kvalitet var ute på jordet sist gang.
De mente nok ikke det, jeg tror de ble presset til å lage noe i en fei, jeg synes heller ikke denne videoen var så dårlig ifht tidspunktet den kom på, men erkjenner i ettertid at de trengte mer tid for å lage noe bra.
Eier du Funcom akkurat nå?
- Ja, er inne med maks.
- Ja, med en liten pott.
- Nei
0 stemmegivere
Lag flere eksempler da.
- Ja inne med liten pott
- Ja inne med større pott
- Ja inne med Maks
- Ja inne med maks + litt til.
- Nei
Du kan jo lage en ny. Jeg ville bare få bekreftet at flesteparten her inne allerede eier Funcom. Over 50% av 22 stemmegivere er inne med maks.
Funcom må levere meget bra for å forsvare dagens verdi.
Fremtidig verdi mener du ?
Jeg svarte at jeg var inne med maks. Hadde jeg kunne svart med alternativene til Evilfreud hadde jeg svart inne med en større pott. Kan investere mer i Funcom, men er fornøyd med posten jeg har inne, foreløpig plan er og ikke investere mer. Sånn sett er jeg ikke maks inne.
Definer veldig bra. ARK bra eller 400k største 3 mnd bra
Jeg ser i regnskapet. De taper penger og har 20 mills i egenkapital. Prises til 320 mills i aksjemarkedet og har også 50 mills i gjeld til shippingselskap. De må tjene veldig mye penger for å forsvare dagens verdi.
ABG kjører kursen oppover, volum på 5m idag, hef10😊
Edit: PAS er med på leken rt 1.27!!
Og PAS har slengt seg på.
Toget ruller og noen venter forsatt
Joda, de må tjene peng. Sånn er det. Men jeg titter på spillet og ikke så mye på regneskapet. Blir spillet bra blir det andre bra også. Finner vi Olje eller ikke ? Det er det som gjør Funcom så voatil
Mye inntjening er ikke så mye salg? 750k på pc og 500k på konsoll, holder det? Det. Kommer flere bekker små, det handler om å vise at de tjener penger og at strategien fungerer?
Sikker ?
Der har vi pinadø rt 1,27!!!
Ja jeg er sikker i troen. Når jeg ser Reign of Kings Blant annet. De skal lage et moro spill sant. Bort fra det kompliserte som Tsw ?
Blir spenner og se hva lander på i dag ! Tror vi går sakte tilbake igjen nå
Litt gal og tipper sluttkurs på 1.28 jeg da
Tipper vi faller ned og parkerer på 1,25.