Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

Funcom sin bedømmelse om hva som var bra nok kvalitet var ute på jordet sist gang.

3 Likes

De mente nok ikke det, jeg tror de ble presset til å lage noe i en fei, jeg synes heller ikke denne videoen var så dårlig ifht tidspunktet den kom på, men erkjenner i ettertid at de trengte mer tid for å lage noe bra.

1 Like

Eier du Funcom akkurat nå?

• Ja, er inne med maks.
  • Ja, med en liten pott.
  • Nei

0 stemmegivere

2 Likes

Lag flere eksempler da.

• Ja inne med liten pott
  • Ja inne med større pott
  • Ja inne med Maks
  • Ja inne med maks + litt til.
  • Nei
2 Likes

Du kan jo lage en ny. Jeg ville bare få bekreftet at flesteparten her inne allerede eier Funcom. Over 50% av 22 stemmegivere er inne med maks.

Funcom må levere meget bra for å forsvare dagens verdi.

Fremtidig verdi mener du :slight_smile: ?

Jeg svarte at jeg var inne med maks. Hadde jeg kunne svart med alternativene til Evilfreud hadde jeg svart inne med en større pott. Kan investere mer i Funcom, men er fornøyd med posten jeg har inne, foreløpig plan er og ikke investere mer. Sånn sett er jeg ikke maks inne.

Definer veldig bra. ARK bra eller 400k største 3 mnd bra

Jeg ser i regnskapet. De taper penger og har 20 mills i egenkapital. Prises til 320 mills i aksjemarkedet og har også 50 mills i gjeld til shippingselskap. De må tjene veldig mye penger for å forsvare dagens verdi.

1 Like

ABG kjører kursen oppover, volum på 5m idag, hef10😊

Edit: PAS er med på leken rt 1.27!!

1 Like

Og PAS har slengt seg på.

Toget ruller og noen venter forsatt :stuck_out_tongue:

Joda, de må tjene peng. Sånn er det. Men jeg titter på spillet og ikke så mye på regneskapet. Blir spillet bra blir det andre bra også. Finner vi Olje eller ikke ? Det er det som gjør Funcom så voatil :slight_smile:

Mye inntjening er ikke så mye salg? 750k på pc og 500k på konsoll, holder det? Det. Kommer flere bekker små, det handler om å vise at de tjener penger og at strategien fungerer?

1 Like

Sikker ?

1 Like

Der har vi pinadø rt 1,27!!!

1 Like

Ja jeg er sikker i troen. Når jeg ser Reign of Kings Blant annet. De skal lage et moro spill sant. Bort fra det kompliserte som Tsw ?

Blir spenner og se hva lander på i dag ! Tror vi går sakte tilbake igjen nå :frowning:

1 Like

Litt gal og tipper sluttkurs på 1.28 jeg da :thinking:

1 Like

Tipper vi faller ned og parkerer på 1,25.