Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

Bo Andersson Klint, som idag styrer Starbreeze. I realiteten var det Overkill som tok over restene etter Starbreeze og beholdt navnet.

505 Games er utgiver for PD2.

2 Likes

Stig Myrseth, HO TV, snakker Funcom. nuh

Hva sier han?

at det kommer en hype slik som før

At om funcom går 50-100% frem mot spill lansering blir han ikke overrasket.

Han sier at han eier en liten post, og forventer en hype mot lansering.

1 Like

og hegnar sier at det er mange tullinger.

4 Likes

Mente det var sånn jeg også, noe tilsvarende er vel i ferd med å skje i et annet svensk spillselskap nå? (Husker ikke navnet). Det er en “billig” måte å komme seg på børs.

Funcom kan bli vinner i H2 2016. Kommer hype frem mot lansering. Selvoppfyllende profeti. Også videre :slight_smile:

5 Likes

Funcom kan bli sommerens trading aksje! Jaggu hadde han rett der. Synd på nissene som kjøpte på 1,80 etter den saken. :wink:

1 Like

Jadda myrseth er på HO og ringer bjella for alle taxi sjåførene!

1 Like

Hmm lettere bekymret her for kursutviklinga, er enda ikke full-lastet men jeg har en hel haug med aksjer her allerede.

Tror vi er inne i god tid denne gangen. Sitter og ser Hegnar TV og Myrseth sin latter ligner litt på Homer Simpson må jeg si. Høh høh høh! :slight_smile:

5 Likes

Neo og eso selger i dag mest, det er vel ikke småsparere?

1 Like

Hvorfor det ?

1 Like

Kjedelig slutt, håper på en bedre helg en som så :smiley:

Syntes det var fint, ville full laste meg, men syntes 1.33 var litt mye så 1.28 ble en grei ingang :slight_smile: jeg tror vi skal ganske raskt opp mot 1.40. Uten nyheter vil jeg tippe på neste torsdag/fredag.

1 Like

Prøvde å komme meg ut på 1,33, og så 1,31. Ikke sjans i helvete. Får prøve igjen i morgen :smiley:

3 Likes

Hvorfor lastet du ikke lavere da, dagens lav er 1.24 og du ville " full laste " deg men 1,33 ble for mye og du gjorde de etter hva eg forstår på 1,28.
Den har også vert under 1,20 tidligere i uka

1 Like

Hvilken inngang har du da?

Kan nå se ut til at jeg lastet meg opp med max i tide :slight_smile:

Takk til alle dere som har “presset” meg til å kjøpe Funcom aksjer siste ukene og månedene :wink:

#LetTheHYPEbegin

6 Likes