Bo Andersson Klint, som idag styrer Starbreeze. I realiteten var det Overkill som tok over restene etter Starbreeze og beholdt navnet.
505 Games er utgiver for PD2.
Bo Andersson Klint, som idag styrer Starbreeze. I realiteten var det Overkill som tok over restene etter Starbreeze og beholdt navnet.
505 Games er utgiver for PD2.
Stig Myrseth, HO TV, snakker Funcom. nuh
Hva sier han?
at det kommer en hype slik som før
At om funcom går 50-100% frem mot spill lansering blir han ikke overrasket.
Han sier at han eier en liten post, og forventer en hype mot lansering.
og hegnar sier at det er mange tullinger.
Mente det var sånn jeg også, noe tilsvarende er vel i ferd med å skje i et annet svensk spillselskap nå? (Husker ikke navnet). Det er en “billig” måte å komme seg på børs.
Funcom kan bli vinner i H2 2016. Kommer hype frem mot lansering. Selvoppfyllende profeti. Også videre
Funcom kan bli sommerens trading aksje! Jaggu hadde han rett der. Synd på nissene som kjøpte på 1,80 etter den saken.
Jadda myrseth er på HO og ringer bjella for alle taxi sjåførene!
Hmm lettere bekymret her for kursutviklinga, er enda ikke full-lastet men jeg har en hel haug med aksjer her allerede.
Tror vi er inne i god tid denne gangen. Sitter og ser Hegnar TV og Myrseth sin latter ligner litt på Homer Simpson må jeg si. Høh høh høh!
Neo og eso selger i dag mest, det er vel ikke småsparere?
Hvorfor det ?
Kjedelig slutt, håper på en bedre helg en som så
Syntes det var fint, ville full laste meg, men syntes 1.33 var litt mye så 1.28 ble en grei ingang jeg tror vi skal ganske raskt opp mot 1.40. Uten nyheter vil jeg tippe på neste torsdag/fredag.
Prøvde å komme meg ut på 1,33, og så 1,31. Ikke sjans i helvete. Får prøve igjen i morgen
Hvorfor lastet du ikke lavere da, dagens lav er 1.24 og du ville " full laste " deg men 1,33 ble for mye og du gjorde de etter hva eg forstår på 1,28.
Den har også vert under 1,20 tidligere i uka
Hvilken inngang har du da?
Kan nå se ut til at jeg lastet meg opp med max i tide
Takk til alle dere som har “presset” meg til å kjøpe Funcom aksjer siste ukene og månedene
#LetTheHYPEbegin