Mener det er 1,09 det står, kjøpte en del på 99 øre og resten på 1,15. Men kunne tenkt meg å putte mer i SB.
Til dere som ikke er insidere på forumet, send en forespørsel til pdx om ikke Du også kan bli endel av insiden
Dette skal altså Conan Exiles konkurrere mot…
Bloody brutal combat… .
Ser bra ut. Heldigvis er det plass til flere ️ med mindre du heter FIFA eller Football Manager. Da er du forholdsvis alene
Lurer på om Ark folket er villig til å kaste mer penger på det spillet. Må stå sårlig til med studioet
Kan du utdype?
Dette kommer helt an på hva man liker å spille. Jeg har selv testet survival sjangeren sammen med en gjeng kompiser, og det går i H1z1 samt noen tester Rust igjen etter å ha droppet det første gang. Dayz har tatt livet av seg selv slik jeg ser det. Man velger ikke en tittel og holder seg til den, med mindre du er en WoW løk, de ser ut til å sluke alt like rått hver expansion
I dag tror jeg vi ser vi 1,35 !
Heng dere på og kjøp
Skal vi bare ta å avslutte på 1.35 først som sist?
Spillermassen til arknfaller, de er enda i ea pg de gir ut en dlc som burde vært gratis. Men som de tar betalt for. Dog har de jo en ganske stor erstatning de må betale
Jeg er fornøyd med uka vis, sluttkurs bli 1,35 i dag grei stigning på 1 uke…
Jeg vil si at mtp news som er meget lite så er stigningen formidable. Og jeg gjentar fra før,vi har ikke startet enda
De har solgt spill for 150 musd?
Du sier stadig at spill får færre spillere. Men er ikke dette tilfelle med 99% av alle spill etter launch? En så stor expansion som Scorched Earth skulle da aldri vært gratis. Det ville det ikke vært i andre spill heller. Scorched Earth er jo omtrent et helt nytt spill, bare med lignende gameplay. ALT er jo nytt!
http://steamcharts.com/app/346110#6m For meg ser det ut som ARK lever i beste velgående, med en bratt kurve nedover idet expansion packen kom ut.
Men jeg ser du har flere med samme innstilling som har skrevet review de siste dagene og ikke takler at ting koster penger. Siste 30 dagers reviews er nesten bare gnål om at en stor expansion pack ikke skal koste noe fordi hovedspillet fortsatt er i early access. Velkommen til verden. Ting koster penger.
Samme gnålet som i alle spillcommunities hvis utvikleren prøver å ta betalt for noe. Funcom vil nok få det gøy!
Så lenge de lager noe som er bra så blir det vel gøy? Eller skal alle spille ARK? Jeg må si jeg kan ikke helt se problemet
Poenget mitt er at det er livsfarlig å ta seg betalt for DLC’er. Det er en trend som har oppstått fordi whiners har klart å innbille seg at alle tilleggspakker til spill skal være gratis. Funcom kommer til å slite akkurat like mye som resten, hvis de skulle bestemme seg for å lage noe ekstra til spillet. Men om de ikke tar seg ekstra betalt for å utvikle nye ting, og ikke det kommer mange nok nye spillere til som kan forsvare utviklingskostnaden, hva er da vitsen? Se for deg DLC’er til The Park. Uten spillere, hvem skal finansiere tilleggene? Blir jo bare en utgift. Og hadde de hatt mange spillere ville de fått kjeft fordi de tar seg for godt betalt og er grådige.
Apropos The Park
Er 700k view på 1 dag bra?
Det er jo bra, men han har over 14 millioner abbonenter så det går automatikk i det. Håper sånne som han tar til seg Conan Exiles.