Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

Det er noen som solgte litt på 1.4+, en slik nyhet som dette kan få folk til å kjøpe seg inn igjen.

1 Like

Sikkert en del som vil vite mer om spillet før de kjøper :slight_smile:

1 Like

Da har nok noen solgt igjen…

Hvilken aksje foreslår du da ?

1 Like

Hvorfor stiger ikke kursen mer?

Slapp av Holmes, ny status uti midten av oktober :+1:

tålmodighet, det er lenge til mandag 31.oktober. Jeg tror det blir en effekt, men usikker på hvor mange % opp det blir.

1 Like

Enda en av gammelgutta som kommer tilbake til Funcom?

3 Likes

1 dag borte og 81! nye beskjeder. Godt å se det er liv. DIGG at Halloween nå er bekreftet. Gøy å se at spådommen min gikk i boks.

Dette er igrunn det som trengs for en fin kurstigning mot CE. Lav RSI har vi også.

Og Onns av og til er det greit å holde kjeft å ta en bolle. Mengden tulleinnlegg du skriver i funcom tråden er faktisk massiv. På grensen til søppel tror jeg er en god definisjon av kvaliteten.

5 Likes

Det er en ny utgivelse fra Funcom, release 23/9.2016.

"The collection includes:
Rise of the Godslayer
Savage Coast of Turan
Secrets of Dragon’s Spine
Shadow of Vanaheim
Exclusive “Spiked Cloak of Vapours” vanity item! "

3 Likes

Hvor stor avkastning frem til halloween fra nå (rt 1.29):

• Negativ
  • 0-20%
  • 20-40%
  • 40-60%
  • 60-80%
  • 80-100%
  • Over 100%

0 stemmegivere

5 Likes

Tenker møtet som er i farvannet kan være av betydning.
05.10 FUNCOM - Extraordinary General Meeting

1 Like

Det kommende møtet skal nok behandle helt andre saker enn de spillmessige. De ska vel godkjenne en nyansettelse i ledelsen eller styret eller hva det var. Det er regler for hva en generalforsamling skal behandle så jeg tviler på at det skjer noe med kursen etter akkurat det møtet egentlig…

1 Like

Hele agendaen er vel offentlig tilgjengelig, så få bomber ut fra det møtet.

1 Like

Jeg tenker at kursen står mellom 1.50 og 1.60 ved release Halloween. Innafor 0-20% jeg stemte og i tråd med den tekniske biten. Gitt at det ikke kommer saftige meldinger rundt CE.

4 Likes

Og det er også vanskelig å spå hvordan rettssaken som begynner snart vil slå ut. Er all PR god PR? Har kan funcom-aksjen være fullstendig uforutsigbar. Husker en gang en artikkel om ansatte som klagde over elendige arbeidsforhold og knallhard jobbing. Resultat på kurs: 5-10% opp.

1 Like

Ingen nåværende funcom ansatte som deltar i rettsaken.

Jo i vitne-boksen :wink:

“Fra Funcom vitner blant annet driftsdirektør Ole Schreiner, salgssjef Ivar Frølich og pressetalsmann Erling Ellingsen.”

2 Likes

1 øre opp daglig til Halloween blir 1,53 :wink:

1 Like

Det hadde vært fint :slight_smile: En annen ting som hadde vært fint er en ny aksjonærliste igjen også