Vi har ikke sett ham på listene, men mulig han skjuler seg på nordnet zero
Du vet du kan skrive inn “Funcom” som søkeord der og få opp alle relaterte tweets live for å snappe opp potensielle nyheter og rykter? Da blir det mye av den kontoen der som dukker opp heretter. Ikke gjør deg dum.
Er man ute etter nyheter rundt firmaet Funcom som lager spill, altså det VI følger, så ser man fort at dette ikke er relevant og går videre. For de som random er interessert i å lese alt som har med ORDET Funcom å gjøre, så kanskje de finner det interessant! Teskjed…
Forsøk å søk ordet “funcom” på twitter.
De øverste treffene er Funcom med firmalogoen vi kjenner, Age og Conan og Anarchy Online.
Men det er klart, søker du på Fun Company, Fun nystuff, Fun eral osv så kan man risikere å finne ymse!
Med all respekt, have some dignity!
Så…bare fordi du ikke skjønner arabisk så er alt Al Salam publiserer drit, og mest sannsynlig en konspirasjon mot “vårt” Funcom?
Du begynner å synke jævlig lavt nå i trollingen din.
Så velger du “live” for å få alle mentions fortløpende. Må jeg lære deg å bruke twitter også nå da?
Forstår du fortsatt ikke så send meg en melding…
Ser du ikke at det er en spamkonto?
Lærte noe nytt takk! men igjen, det endrer ikke mye. Kanskje noe lurer på hva dette er, går inn, ser at det er irrelevant and thats that…
Da er jeg med i 100.000-funcom-aksjer-klubben
Velkommen i klubben
Snittet mitt er nå på 1.23
Jeg kjøpte hele 4463 funcom aksjer i dag, er nå med i 200k klubben
Snittet opp til 1,065.
Satser virkelig på at det nå går veien og at jeg ikke får mer juling!
jeg er med i 25K klubben!
Wohoo! I am the 99%!
Da tar jeg dagen og henter tusseladden, og @StjerneBris, du får hilse askeladden hvis du ser’n
Jeg er den 1%en som ikke har aksjer
Du kan få kjøpe mine, vi blir sikkert enige om pris
Jepp… de spammer reklame for appen sin… men det la du kanskje ikke merke til i din grundige research? https://play.google.com/store/apps/details?id=com.funcom.app&hl=en
Men jeg tror du har rett… de startet nok opp et lite medieselskap for snart førti år siden sånn at de kunne ta betalt for å kjøre DoS angrep på små norske spillselskaps twitterfeed.
Kan vi anta at dette representativt for resten researchen din også?
Jeg har stål tro på den nye Funcom. Jeg liker ekstra godt at de er mer stille enn hva vi er vant med. Liker spesielt godt de siste to meldingene fra Funcom. Først om at det vil komme nyheter rundt dette TSW Halloween spillet, for så å komme med melding om innsidekjøp nesten rett etterpå. Det kaller jeg ryddig! Hadde de ikke kommet med den første meldingen der og bare melding om innsidekjøp, så ville situasjonen vært noe annerledes og man kunne, om man ville, sett på det hele som snodig. Fint at Funcom går veien å legge ut meldinger om kursdrivende informasjon FØR eventuell innsidekjøp.
Relax! Det er ikke min feil at kursen ikke fyker i taket.
Jeg er nok ingen trussel for andres altfor risky investeringer.
Liker at du blir overrasket hver gang noen blir irritert over de mildt nedlatende kommentarene dine
Hmm… nå tror jeg du roter deg bort i alt pisspreiket ditt. Jeg har ikke beskyldt deg for noe som helst, jeg bare kommenterte på uttalelsen din om at at den twitter feeden måtte være opprettet for å ødelegge for Funcom.
Men, jeg skjønner at det er litt vanskelig å holde orden på alt tullet du skriver så no hard feelings… det er nesten som i gamledager når Gordon kalte seg selv en idiot