Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

Det var det vel faktisk du som skrev…? :smile:

Til de som eventuelt måtte undre; nei, jeg er ikke StjerneBris som diskuterer med seg/meg selv. Forvirringen er trygt plassert i hans hode.

For øvrig tror jeg jeg skal la dette vissvasset ligge og fortsette ferien.

Skål kosmonauter :beers:

8 Likes

http://massivelyop.com/2016/09/15/chaos-theory-tips-to-prepare-players-returning-for-halloween-events/

8 Likes

Glimrende engelsk “they are all are only”… :slight_smile:

1 Like

Til de som er litt smånervøse for hva som skjer i Funcom, tror du kursen 1 måned før launch er høyere enn den er idag? Hvis ja?

Hva bekymrer du deg over?

Og hvis nei? hvorfor sitter du da enda i aksjen.

2 Likes

Spørsmålet er jo når toppen før lansering blir. For TSW, så var jo toppen i påsken, og lansering var 1. juli.

1 Like

@Christian
Tror du kursen kan stige på bra nyheter?
Hvilke nyheter forelå før lansering av TSW og hvor mye gikk kursen frem til påske, som igjen ga hvilken verdi til selskapet?

Hvis kurs hadde stått i 3-4 kroner nå ville mye av potensialet vært tatt ut for lansering, du skjønner hvor jeg vil? :slight_smile:

1 Like

Nå er det på tide det kommer noen som kan ta disse lekepostene som legger seg for salg og forsvinner igjen. Det var 2,5 mill. aksjer på 1,21 en kort stund.

1 Like

Synd det rakner nå altså. Jaja, håper dere kommer tilbake til jul.

Jeg vil si det er katten som leker med musa.

1 Like

Det er jo hele poenget med de postene, skremme uerfarne spekulanter :wink:

Nå kaster man av alle amatørene, sprenger noen stopplosser. Og når toget går har man plutselig en gjeng som står utenfor som kaster pengene etter for å komme på toget.

Skulle hatt disse togtidene :slight_smile:

5 Likes

Det er jo god tid til å kaste seg på toget hvis man f.eks lettet seg litt på 1.42 som jeg foreslo. Så kan man bruke pengene på noe som gir avkastning i mellomtiden.

3 Likes

Jeg ble veldig usikker på det tekniske bildet, i tillegg til at det var helt stille fra FC rundt 1.30 så gikk ut der. Kjøpte meg inn igjen på 1.21 i dag. Nå må vi nærme oss bunnen her!

Tok litt på 1.16 nå

2 Likes

Inne på tanken selv amateurleague, men synes caset er veldig vanskelig nå… 7% ned hittil i dag. Den evige kampen om å kjøpe på bunn :stuck_out_tongue:

2 Likes

Som jeg var redd for så var denne DNM selgeren STOOOOR. Tør si det nå(uansett er kursen nedkjørt allerede) det er enten Storebrand eller Jebsen. Ingen andre som kan lempe ut så store poster just like that… Og så er spørsmålet: pest eller kolera; Hvem vil gi størst negativ effekt når det vises at de har solgt/holder på å selge ???

Men litt merkelig om ikke dere Insidere la merke til om feks Storebrand solgte.?

1 Like

Hvor lovlig er det å drive et slikt spill med kursen? Det har vært nevnt at slikt kan meldes til OSE.

Det er ingen selger, kun en som tøffer seg. :=)

Det ble oppfordret å melde fra til marketwatch @oslo børs igår, det ble gjort av flere så får vi se resultatet. Siden du er insider kan du jo lese mer i chatten.