Jebsen har solgt litt, men det er ganske forsiktig nedsalg trolig via ESO, Storebrand vekst har holdt seg i ro frem til siste liste som ble tatt ut.
Tror jeg skal stole litt mer på det tekniske fra nå
Takker: Jebsen selger forsiktig via ESO. Det har de som følger med sett ja. Men det alle de som evner å tolke handelen også har sett, er en stor DNM selger. Da det er snakk om flere mill(5-6) over de siste ukene så må det nesten være en fra topp 5. Var det ikke en liten nedgang på STB-posisjonen?? Når er listen datert?
PS: tror ikke det spiller så stor rolle nå lenger… Skulle man reagert så var det på 1,30… Nå er mye av skaden skjedd og den store selgeren kan ikke ha så mye igjen(om det ikke er Jebsen)
5-6 millioner er jo bare en dagsomsetning
Det er selvføkgwlig verken Storebrand eller Jebesen som holder på slik…
Så svar meg hvem det er som faktisk har solgt ca 5-6 mill aksjer …
5-6 mill over hvor mange dager? Trenger jo ikke å være bare en person. Og kan ha kjøpt i samme periode også. Eller overført fra en megler til en annen ++ mange muligheter
Vi henter ut aksjonærlister hver uke. Og ingen av dem vitner om Storebrand eller Jebsen salg.
Jebsen pleier også å låne ut aksjer, så tallene hans kan gå litt opp og ned om aksjene er lånt ut eller ikke.
Er ikke noe poeng å tolke tallene når fasiten sier noe annet.
Siste listen er fra mandag eller tirsdag denne uken.
300K nettokjøpt av ABG i dag da, det er positivt. Og man fikk kjøpt “billig” i dag, som også er positivt. Turer nok snart oppover igjen nå.
Proffene laster, amatørene dumper, toget går og amatørene løper alt de kan for å plukke opp restene til langt høyere kurser.
Ok: anyway, snart får dere vite hvem det var og at det var en større aktør(husk isåfall hvor du hørte det først )
For meg er det viktig å vite hvem dumper aksjene og dermed kursen. Det kan være avgjørende om man kjøper mer eller reduserer posisjonen sin.
Med en stor selger(som selger 4-500K om gangen) så er det lite som tyder på at det er amatørene som selger, dessverre…
Man ser jo hvilke meglerhus som selger. Og det er flertall av husene som amatører bruker
Blir nok bestilt ny liste på mandag.
500k aksjer er tross alt ikke så mye penger. Vet det er flere her inne som sjonglere mye mer enn det om ikke akkurat daglig så ukentlig.
Men ingen av dem kan selge 10 x 500K på rappen, eller
Er det mulig at vi får en måned uten hype og at oppgangen kommer etter release?
Man vet jo aldri
Det tror jeg heller ingen enkeltperson har gjort. Hehe wink wink
Jebsen har mindre aksjer nå enn for et par uker siden. Det fremgår av listen. Skjønner ikke hvordan noen kan si at Jebsen ikke selger? Det mangler i hvertfall aksjer.
Jebsen sine, nesten daglige, ESO salg er vi inneforstått med… Selger 3-400K pr uka sånn ca, vil jeg anta…
og 1,21 igjen. Lurer på hva de som panikksolgte på 1,17 føler.