Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

Jeg kjøpte senest på 2.4 før den havarerte. Snitta meg ned fra.1.74 til 1.226. Så jeg er fortsatt fornøyd jeg. Problemet er at 1.4 og 1.226 er jævlig mye penger om jeg hadde tatt traden og gått inn igjen i dag :slight_smile:

2 Likes

Joda, men da får vi bare lære av det og være fornøyd når det grønne tallet ser fint ut og aksjen slaker ut neste gang, men når ser det fint nok ut? :slight_smile: Jeg kjøper og selger litt på magefølelse og andre muligheter og det fungerer veldig dårlig :stuck_out_tongue:

1 Like

Fortsatt 113k så litt irritert. Men er long så null stress :slight_smile:

2 Likes

Ser den ja :slight_smile:

Jeg solgte 25k til 1.37 som var ca 1/7 av totalen. Tenker jo også ‘hva hvis jeg stolte litt mer på meg selv og solgte mer’. Kjøpte inn igjen på 1.25. Men tror det er lurt nå å ikke gå på finter. Når det rykker på news så rykker det skikkelig.

Jeg har veldig lyst til å logge meg helt av og sjekke status igjen om 1 år, men klarer jeg det? Nei. Jeg vil nok tro at jeg ville tjent mer penger om jeg hadde klart det, enn å sitte å følge med på utviklingen 24/7 :stuck_out_tongue: Gjelder vel ikke bare Funcom men andre aksjer også. F.eks Thin Film, der skulle jeg gjerne kjøpt en haug med aksjer, logget meg ut og sjekket igjen om 5 år…

1 Like

Er egentlig derfor jeg sitter dønn i ro. Ved første skikkelige nyhet så satser jeg på at det tar av

Det er vel litt for sent? Tror mange satser på å begynne å selge seg ut i desember. Eller tror du de har vendt skuta denne gangen?

1 Like

Jeg har en liten følelse av at om man klarer å ri selger-stormen som vil komme i Januar/Februar, og bli med helt til 2018, så vil man tjene gode penger. Men hvem har mage for slikt? Derfor jeg gjerne skulle logget meg helt av…

1 Like

Digg å få doblet seg på 1.17 i dag! Nå kan toget bare gå :grin:

5 Likes

Før alt dette tullet med emisjonen startet så stod kursen i 2.40-2.50 og det var i forventninger på Conan Exiles.

Den toucha vel 2.8 om jeg ikke husker feil

Hvor mange sitter med aksjer i snitt over 2kr her inne da?

Husker ikke eksakt nå men hadde vel 130-140% før emisjonen, nå har jeg ca 40% realisert og urealiserte, hvis jeg tenker på hva jeg har investert i kroner. Jeg er sterk i troa på god å vel 140% ++. Skulle ikke hypen klare det, så har vi wildcard i releasen :+1:jeg tror seriøst CE kan selge mye

Totalt sett har jeg ikke oversikten når jeg tar med realisert tap i Funcom. Er ikke sikker på om jeg vil vite det heller :confused:
Aksjene jeg sitter på nå har et snitt på 1,065…

1 Like

Lavt volum, er de som ville ut ute nå?

Regner med at flere av Emisjonskameratene vil tømme seg fremover ettehvert som det kommer nyheter.

@MK1 er du og noen av vennene dine inne ennå?

Hvis vi tenker på de som kom med i emisjonen på 0.50 så tipper jeg 1.50 er en magisk grense for disse. Spørsmålet er om de som sitter igjen med nevnte emisjons papirer er langsiktige eller kortsiktige.

Hehe neida det var en dårlig spøk. @Onns anntydet at du var den samme som @Gmak. Tror vi lar den ligge…

Men er du blant investorene som har lettet seg i det siste @MK1?

1 Like

Hva tror dere sluttkurs blir i dag? Kan det komme et rykk etter lunsj eller dempes kjøpsinteressen av stadig små salg fra Jebsen? Kan Bagger finne på å kjøpe opp alt til 1.35?

1 Like