Hva tenker dere om EG i morgen?
Edit: EG på onsdag ja, det er den 3. i dag fortsatt…
Hva tenker dere om EG i morgen?
Edit: EG på onsdag ja, det er den 3. i dag fortsatt…
At da er det bare fem børsdager til et funcomrally…
Samme trauste greiene som alltid
Tror dere nedsalget fra Jebsen vil avsluttes snart med tanke på at han trolig blir i innsideposisjon fra EGM på onsdag?
Tipper sluttkurs i dag 1 øre opp i sluttauksjonen. Dette blir flate og tamme greier før det kommer aktuelle nyheter tror jeg
Da endte vi i null idag
Hvem er han Bagger folk nevner i ny og ne? Nyskjerrig…
En bajas på HO. Hauser Funcom så det holder.
Like greit å styre unna
Han er også tidvis innom topp 10 på aksjonærlisten til Funcom. Det er det som gjør han interessant. Uavhengig av om han er eller ikke er en bajas. Dvs. han kan være på 8. plass en uke. Helt borte fra topp 20 uka etterpå. Og så inne på 10. plass uka etter det. Skjønner?
Lurer på hva det nye tsw spillet er. Kan det være et VR spill for ps4? Dæven det hadde vært noe
Hva om det har sammenheng med Google Daydream som etter all sannsynlighet blir lansert imorgen?
Okey, skjønner… men hvordan vet man hvem han er det er vel et anonymt forum?
Om man “kjenner” han, klarer han ikke å være så anonym.
Ikke modent nok enda, altså VR
Er dette det nye spillet til Funcom? Hide and Shriek? Ser ut som de har søkt patent på navnet, og TSW Game Director Romain Amiel hinter til noe nytt som kommer.
Her er data på patentet:
http://www.wipo.int/branddb/en/showData.jsp?ID=EMTM.015870082
Og her en tråd på TSW-forumene:
https://forums.thesecretworld.com/showthread.php?97580-A-(halloween-)-tiltease-on-the-twitter-!
Edit:
Det kan selvfølgelig være noe til TSW også, men da skjønner jeg ikke helt hvorfor de søker patent. Jeg fant et konsept fra The Lost Titans med dette navnet. Her er greia der:
“Hide and Shriek: Stripped of all gear like a true Olympian, players will have 60 seconds to hide from the participating GM in the PvP Zone of the Arts. If they’re spotted, they must run or stay hidden, as the GM will attempt to kill all players in sight.”
Det virket veldig gøy faktisk
Name Server: DNS-NJ4-1.FUNCOM.COM
Name Server: DNS-NO1.FUNCOM.COM
Name Server: DNS-NO2.ANARCHY-ONLINE.COM
Jeg likte det navnet, Hide and Shriek. Se hvor godt det tar seg ut på Steam
PS: Er bare noe jeg la inn så ikke la dere lure av at det faktisk er noe der. Derfor lot jeg skrivefeil/rødstreker stå