Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

Kan vi bekrefte at dette nå er det nye spillet til Funcom, siden de har søkt om navnet, ref link tidligere i dag og nå dette?

1 Like

“Hide and Shriek is a one vs. one multiplayer romp played out in ten minute matches. Your objective is simple: be a mischievous little rascal and scare your opponent half to death before time runs out! If there is no clear winner when the timer stops, the player with the most points wins the game. Points can be acquired by scaring your opponent, luring them into traps, or performing an ancient ritual.

Har de blitt inspirert av Dead by daylight ?

9 Likes

8 Likes

Jeg må si jeg liker konseptet og tror det har potensialet til å selge mer enn The Park. Får bare håpe at det blir like bra som det høres ut.

4 Likes

Trailer her å: https://youtu.be/gLB14keVXcs

2 Likes

Det er nok Funcom sitt nye spill ja :slight_smile:

7 Likes

Liker traileren

2 Likes

Hehe yeees :slight_smile:

1 Like

Ganske kult egentlig, og heldigvis har de leaderboards! Dette kan bli bedre enn forventet tror jeg.

8 Likes

Blir jo nesten som spy vs spy :wink:

1 Like

Annonsert på facebook nå

1 Like

Satser på st kursen går litt nå :slight_smile:

3 Likes

Litt rart å ikke børsmelde? O.o

2 Likes

De hadde ikke noe valg nå når gode hjelpere på dette forumet hadde funnet ut av det :wink:

5 Likes

Shriek at your opponent to scare them! Use scary masks of famous characters like Donald Trump and Hillary Clinton, or use skulls and zombie heads that can be modified with accessories like gooey eyeballs, bloody hatchets, and much more!

5 Likes

Synes dere spillet virker litt for “snilt”?

Jeg bare prøvde ut navnet andre fant her(hide and shriek) og la ordet game bak, som de gjorde med Thepark sin nettside:)

7 Likes

Kommer vel an på målgruppen kanskje, står det noe om aldersgrense?
Det å skremme noen synes jeg personlig er moro, og dette kan bli en streaming hit også, for de som liker å se en populær streamer bli skremt vettet av?! :slight_smile:

2 Likes

Liten kurseffekt så lenge Jebsen selger rundt 400.000 aksjer hver dag nå…

4 Likes

Kan bli en greie på Youtube/Twitch dette her :slight_smile:

" Use scary masks of famous characters like Donald Trump and Hillary Clinton"

8 Likes