Var dette startskuddet som skal fortsette trendbildet Holmes postet i dag tidlig?
Nå kommer det til å slag i slag fremover, med promotering av Hide and Shriek frem til Halloween, så tar vel Conan Exiles, det vil alle har ventet på, over fra november mot lansering.
Burde kanskje vært børsmeldt, men synes pers det bare er morsomt om noen smartinger nå blir tatt litt på senga
Gikk rett inn igjen nå Endelig litt nyheter ^^ Får håpe launch ikke blir utsatt til etter halloween hehe
De har vel børsmeldt det allerede, så det kommer neppe noe mer selv om det ligger på Steam og navnet er avslørt.
http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=410186
Men hadde jo gjort seg med en melding da
“Last year we were the ones scaring the players, this year they’ll be doing the scaring,” said Funcom CEO Rui Casais. “’Hide and Shriek’ is a ticket to quick, fun ten-minute multiplayer matches where players get to indulge in the spirit of Halloween by setting each other up with traps and surprises.”
Lansering 25 oktober. Det er 3 uker fram i tid
Hvordan tror dere Hide and Shriek vil prises?
Kanskje som The Park?
Mekka en egen tråd med poll rundt pris. Så får vi se hva flertallet tror.
Musikken. Noen som har sett Netflix sin Stranger Things? Samme vibber
Hva tror dere sluttkurs blir idag?
80-tallsvibber mener du? Hvis du har spilt UFO-Enemy Unknown så kjenner du det igjen.
1.25-1.27, 1.28-1.31 i morgen er det jeg tipper Tror det kommer en ekstra reaksjon opp når alle vet at trailer etc. er ute.
Noen som vet om dette kommer til konsoll eller bare PC?
80-talls vibber, ja. Kanskje ikke så dumt av Funcom. Det er jo dagsaktuelt og slo bra an i Stranger Things. Utover dette så synes jeg traileren var litt svak.
Helhetlig så synes jeg Funcom kunne blitt bedre på videoer. Håper det kommer en kul gameplay video som ikke viser for mye, men akkurat nok til å overbevise om at det er verdt å bruke 100 kr på spillet for å ha det gøy med noen venner en kveld eller to (eller 10)
Hva tenker dere om at den andre spilleren er helt usynlig? Det virker som det kan ta bort litt av spenningen?
Begge er usynlige
Jeg liker 80-tall estetikken, passer med amerikansk ironisk horror tema.
Tror det kan gjøre at spillet blir en hit på Twitch og Youtube, og det er positivt