Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

Er ikke noe poeng å skremme noen som ser deg

Jeg bare forstår ikke hvordan det fungerer, hvordan blir dynamikken i spillet? Trekker litt ned for meg, men vi vet fortsatt lite om hvordan dette løses.

1 Like

Det er vel mer 90-tallet de har ment å gjenskape. :wink:

2 Likes

Jeg kjente i hvert fall nostalgi :slight_smile:

2 Likes

Det er jo det viktigste. :slight_smile: Jeg synes det er få spill som har tatt for seg 90-tallet de siste årene, kommer bare på Gone Home for øyeblikket.

1 Like

Svært positivt med så mange språk.

‘Hide and Shriek’ will be available this Halloween on Steam, fully localized to German, French, Spanish, Brazilian Portuguese, Russian, Polish, Korean, Japanese, Traditional Chinese, and Simplified Chinese languages.

6 Likes

dette var faktisk veldig morsomt, å det kan få god oppmerksomhet nå i valgkampen - Use scary masks of famous characters like Donald Trump and Hillary Clinton, or use skulls and zombie heads.

3 Likes

Ja, han som kom med den ideen bør få et lite klapp på skulderen :slight_smile: Da de sa det skulle være et spill til en liten sjanger forventet jeg noe veldig smalt, men dette spillet er jo ikke noe bare en liten gruppe kan ha lyst til å prøve. Det at det er et spill som trenger flere for å spilles kan være positivt og negativt. Håper det finnes en måte å spille over nett med fremmede også?

2 Likes

Play with friends or strangers in ten-minute one vs. one multiplayer matches!

5 Likes

Bare for å blottlegge hvor lite jeg kan om spillindustrien:
Dette er for PC?
Vil det kreve mye av maskinen?
Mulig å spille med Mac?
Ser bra ut, må prøves :slight_smile:

Hehe :slight_smile: Takk

1. For PC ja i denne omgang
  2. Det vet vi ikke enda, men neppe så mye som de store spillene.
  3. OS: Windows 7 64 Bit/ Windows 8 64 Bit/ Windows 10 64 Bit
    Så ikke for Mac enda.

Kort oppsummert :slight_smile:

2 Likes

Takk skal du ha :slight_smile:
Uansett spennende.
Håper vi kan få ting på konsoll etterhvert!

1 Like

Jeg tipset om salg på 1.42-1.43, kan avslutte det “rådet” med at man kan kjøpe tilbake det her rundt 1.25-1.27. Dvs hvis man er positiv til aksjen. Jeg velger å stå utenfor.

6 Likes

Deutsche Bank på kjøpersiden… den var ny!

4 Likes

Du har tipset med forskjellig…kan være lurt å høre på diverse tips ja! :slight_smile:
Morti gjorde det også bra på Hugo, var på hugget om jeg skulle lempe ut Hugo å laste mer Funcom, men nok får være nok…

2 Likes

Ja, jeg tipset vel om å selge litt nano rundt 58 kroner på chatten, men det er ikke nødvendig å selge alt, men f.eks 20% av posisjonen går an uten at det blir krise om aksjen fortsetter opp, men det viktigste er å følge sin egen strategi og det man er komfortabel med selv. Tidligere var jeg veldig all in - all out på hver posisjon (med en del av porteføljen) men nå synes jeg det er bedre å bare vekte litt opp eller ned hvis man ser at det kortsiktig stiger for mye eller faller uforholdsmessig mye (selvsagt vurdert opp mot evt nyheter). Jeg synes det er veldig hyggelig å kunne kjøpe litt mer når en aksje jeg liker faller så er det ikke bare blir negativt med lav kurs, men da må man også kunne selge av litt på gode dager.

2 Likes

Da dette er en “teaser trailer”, så er det ofte en first look trailer, så kommer nok en “gameplay” og/eller “release” trailer nærmere Halloween og lansering tenker jeg.

Får håpe det i det minste, hvis de har satt av budsjett for det :slight_smile:

Our Thoughts:

This looks like a great seasonal game to play with friends after you’re done participating in The Secret World’s Halloween celebrations. We’re looking forward to exploring the familiar halls of Innsmouth Academy after dark and face our friends in a magical and much more rewarding version of hide and seek! After all, everyone loves playing tricks on friends, regardless of the time of the year.

Første kommentar under artikkelen:
Wolfyseyes • 2 minutes ago
This sounds like the PERFECT game for streaming. :smiley:

5 Likes

Blir nok mer liv i neste uke, spesielt fra Oslo folket. Luringene er jo på høstferie nå dem :slight_smile:

2 Likes