Det at begge er usynlige gjør det nok enda mer nervepirrende, du kanskje tror du vet hvor vedkommende er, så står vedkommende rett bak deg da der du trodde han var er noe trap/trick/spell
Vanskelig å si hvordan dette vil fungere før vi får se noe gameplay
Creds til @koe her
men… Hide and Shriek… dummeste jeg har hørt!
Hvorfor er alle så opp-pumpa grunnet dette?
Ikke dette jeg har investert 80% av mine sparepenger i altså. Latterlig!
…move along… Conan Exiles er det jeg ser frem til!
Det er jo litt silly, men når du ser hvor godt Dead by Daylight selger, så synes jeg det ser ut som et interessant konsept. Jeg tror det vil gjøre det bedre enn The Park. Forutsatt at de leverer det til riktig tid og uten masse feil.
Det er jo også multiplayer, så se på det som en tech demo av nettverkskoden til CE.
Ja, 2 player
Vel, tviler på at de har tenkt å skrive kode som kun fungerer med to spillere…
Konseptet høres spennende ut, men vanskelig og si før vi har mer gameplay og gå ut ifra. La oss si det selger bra med masse positive anmeldelser. Det hadde vært utrolig bra hvis de da kunne gitt det ut i VR til konsoll. Lanseringstittel til PS4 VR hadde vært helt rått. Masse hype og alle som kjøper VR briller kjøper spillet .
noen som har tenkt at det kan være snakk om muligheter for VR teknologi? Når de skriver det samme som de gjorde før The park, så ville jeg tro de gjør det for å prøve noe nytt de ikke har prøvd før -experiment and innovate in a small niche market
Hide and shriek screampark
Hide and Shriek: Scream Park is our all new-halloween event! The Victoria shopping centre will be transformed into a playground of horrors, as we will host a night of entertainment and frights, featuring 3 x Scare Mazes and Live Entertainment– this is an experience not to be missed.
Entry times start from 7pm, every 15 minutes until 8:30pm each event evening - they are staggered to keep Scare Maze queue times to a minimum, however please do expect to queue. Scare Mazes close at 10pm, entertainment finishes at 11pm. Ticket permits one entry, to the three Scare Mazes.
I morgen er det EGF, og det har vært spekulert i om salgspresset er over, det er da spekulasjoner Kanskje vi har snudd, traff bra med hensyn til trendguklvet siste 3 mnd eller så, som sagt går det slag i slag fremover, og muligheten er absolutt tilstedet for en god gammeldags hypeperiode.
Hypeperioder er god stemning Kanskje flere av småsparerne i Nano kommer over i funcom også ^^
Det er et originalt konsept. Jeg liker det! Ser noen sammenligner det med spy vs spy og noen med The Ship. Men vi vet jo ikke helt hvordan det blir.
Er det noen som skal komme opp med et helt nytt spillkonsept så må det jo være Funcom.
Endelig noe som rører på seg. Aksjen har vært litt kjedelig til tider. Nå er det bare å glede seg på flere updates om det nye spillet. Det slippes 25. oktober ser jeg. Tipper de tar 2-4 ukers pustepause da før de starter markedsføring rundt Conan Exiles.
Jeg har ikke inngående peiling på dataspill, men ser at dette kan være originalt, skille seg litt ut fra mengden og således har det potensiale til å bli en storselger. Dersom nyhetene og oppdateringene mot release også er like spennende tror jeg også at dette spillet alene kan drive kursen opp mot 1,55.
Den som lever får se og markedet bestemmer
Konseptet er, som flere har påpekt, ganske likt Spy vs Spy som først ble gitt ut på Commodore 64. Her en smakebit fra NES-versjonen:
En klassiker som jeg spilte mye på Amiga 500. Veldig moro å spille, og et av de spillene jeg husker best fra barndommen. Får håpe Funcom klarer å fange stemningen som var i dette spillet her.
Har brukt utallige timer på spy vs spy med kamerater når jeg gikk på barneskolen. Må vel hva vært rundt 89/90 jeg spilte det.
H&S mener jeg passer perfekt til VR. Skrekk/horror sjangeren er som skapt for VR. For de som er gamle spillentusiaster som meg kan jeg nevne at Resident Evil 7 kommer til PS4 over nyttår, dette kommer også til VR. Har testet demoen dog uten VR. Det er så skremmende til tider at nakkehårende resier seg. Kan bare tenke seg hvordan det blir og spille i VR. Blir rein tortur, hehe.
Det hadde ikke gjort noe om funcom var tidlig ute med noe ny skapende som fenger skikklig. Det blir det penger av.
Enig, men det handler om antall solgte VR enheter i verden som resulterer i ett potensielt marked og antall potensielle kjøpere. Jeg tror det er for tidlig mtp de store kronene, men TSW verdenen er laget for VR. Funcom trenger nå de store kronene, men de burde absolutt starte med planer fremover i ideform
Tipper på opp mot spillet, ned/rolig mot Q3 rapporten og så opp mot CE. Med forbehold om at andre nyheter kan påvirke dette, eventuelt om CE markedsføringen kommer midt i Q3 rapporten.
Hvis det ikke er kommet info rundt Conan Exiles før kvartalsrapporten, tror du noen tør å selge seg ut da? Etter lanseringen av Hide & Shriek følger vi salgstall noen uker og da tror jeg info allerede er på vei
Det er sant, antall solgte enheter er vesentlig. Vanskelig og si hvor mye som blir solgt av VR. Skal ikke se bort ifra at det blir solgt ganske mange på verdensbasis. Kanskje det blir årets julegave under treet 2016, hvem vet? Det som er fint med ny lanseringer innen for konsoll markedet, er at det alltid er masse skriverier på gaming sider. Når ny konsoll lanseres skrives det alltid om hvilke titler som er “must buy” ved lansering. Det samme vil gjelde VR. Kanskje H&S kunne havnet i den kategorien. Da snakker vi Dette er selvfølgelig en ønsketenkning, men tidevannet kan snu for funcom også.
edit: blir kanskje litt vel hausete nå, men man vet aldri. Først må vi se mer av spillet.