Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

Jeg liker denne spill-ideen fra Funcom. Det ligner litt på Dead By Daylight, men i en mykere form. DbD solgte ikke bra i starten, det var først da streamerne begynte å spille det at salget tok fart for alvor. Jeg tror funcom vil bruke streamerne for alt det de er verdt:Her ligger nok nøkkelen for godt salg og det var mange som så andre spille “The Park” for en god stund siden. Men hadde man sett noen spille hele “The Park” så var det liten vits i å spille det selv. Her er det et større initiativ for kjøpe spillet selv om man har sett en stream med det.

Og like før rettssaken så kommer altså annonseringa av nytt spill akkurat som @anon91440261 og jeg håpet på. Det gjelder for Funcom å vise at her er det business as usual selv om enkelte funcom-ere skal i vitne-boksen.

6 Likes

Siden mange av oss har eid til dels ok mengde starbreeze aksjer også.

Passer denne fint idag

Noen som enda står på plattformen og lurer på hva som skjer? :smiley:

2 Likes

Vil de åpne opp preorder tror dere?

2 Likes

Tipper du tenker på hide n shriek. Jeg tipper ja. men max en uke før.

2 Likes

Det kunne vært fint med 1 stk gameplay fredag 22. okt hvor de åpner for salg 24.00 natt til lørdag.

1 Like

Tips Funcom! :grinning:

Hadde vært fint med streamer early access fredagen :slight_smile: så det kan være på twitch i helgen ^^

1 Like

twitret de nå :wink:
Dette har de trolig god kontroll på, eller ikke…

1 Like

Ser ut som at “1.25-1.27, 1.28-1.31 i morgen er det jeg tipper” ikke blir så feil ^^

1 Like

Det må i det minste være mulig å kjøpe spillet før de åpner for streamere

1 Like

I de fleste tilfeller er jeg enig, men siden dette er spesielt siktet inn på Halloween er det viktig at spillerne kan vite om det i tide. Og streamere er en av de mest effektive metodene for å få rask hype rundt et spill.

2 Likes

Siden de var på Twitchcon i forkant av The Park release i fjor, antar jeg at gjentok suksessen, og tok turen dit i år også. Twitchcon ble avholdt 30/9 - 2/10.

Det betyr at vi nok kan forvente oss høy aktivitet på Youtube/twitch framover.

1 Like

Salg på salg på salg fra PAS i det siste føler jeg :open_mouth:

Tenk ikke på det. Selger ut for å senere pumpe gjennom motstand. Skandiabanken er jo verst i dag. Idioti, eller de vet noe ikke jeg veit…:grinning:

Vi må også huske på at mange kanskje har mye aksjer som de posjonerer ut for å realisere underveis, kanskje flere har ueralisert gevinst på 30%, eller mer hvis de var med på emisjonen.

Det kan også være investorer som er totalt uinteresserte i Funcom som selskap og som kun ser at de har 7-8-10% på få uker som selger seg ut igjen, tradere om du vil.

TOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT

TOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT

more toooot for å få et gyldig innlegg

12 Likes

Jebsen selger vel det han klarer før han blir insider igjen. Dumt å få for mye aksjer når han konverterer bondsa etterhvert

1 Like

Var det ikke 30des eller jan han kunne konvertere?

2 Likes

1.34, dette ser jo veldig fint ut :slight_smile:

Han kan jo konvertere men det blir sannsynligvis dyrt :wink:

2 Likes