Aas gjorde vel dette og blir morsomt å se hva som skjer der .
Mitt kursmål til halloween på 1.53, samsvarer med den tekniske trendkanalen og startet bra i dag. Er dette starten på ett nytt starbreeze eventyr (lov å drømme)?
Hvis planen var å selge nå tror jeg ikke de ville blitt med i styret igjen.
Endte med å ta feil med 1.31 slutt i dag, men greit når det går denne veien
Du tippet jo mellom 1,25 og 1,31 da…
Nå endte vi litt over 1,31 da
Mente bare at han tippet sluttkurs som kunne være 7 alternativer:)) I morra tipper jeg sluttkurs mellom 1,30 og 1,40:)) hehe
Tja, var det noe nsom plutselig våknet? Synes det har vært svært rart at ikke flere har kastet seg på kjøpsknappen siste par dagene! Hadde ikke jeg alt vært lastet til ripa…
Men som sagt på HO, saueflokken kjøper nok mye heller til 1.50 om en uke eller to enn til 1.30 i dag… sann går no dagan…
Det kan være mulig å få kjøpt litt av meg på 2, enda litt mer på 3, siste rest selger jeg på 10
Altså jeg hadde kjøpt her hvis jeg ikke hadde satt visse regler for mine egne investeringer. Det er ikke det at jeg tror kursen vil falle de neste ukene.
Det er heldigvis mange aksjer å velge mellom på verdens børser.
Setter alltid pris på å høre om nye muligheter. Det snakkes mye om de samme aksjene. Jeg syns også at diverse porteføljer ser litt vel like ut her inne.
Likevel, Funcom er unntatt. Alle må inn der
Hvis jeg skal investere i noe vil jeg at det skal være en god investering på 2 års sikt, om Funcom er det eller ikke er umulig å si (for meg). Jeg synes ikke vi har fått nok bevis på det.
financial calendar for Funcom N.V.
FINANCIAL YEAR 2016
Quarterly Report - Q3 - 02.11.2016
The publication date of the financial report for Q3-
2016 is advanced for practical reasons to 2nd November
2016 in order to coincide with the kick-off meeting of
the newly appointed supervisory board.
Ikke så viktig men…
I torsdagens rapport fra Investtech anbefales kjøp av aksjer i Funcom og PGS mens Cxense får en salgsanbefaling.
- Funcom ligger i en stigende trendkanal på kort til mellomlang sikt, noe som skyldes at investorene de siste tre månedene stadig har gått opp i pris for å få tak i aksjer. Aksjen har motstand rundt 1,40 kroner, noe som kan gjøre videre oppgang på kort sikt vanskelig. Volumutviklingen er imidlertid positiv, noe som styrker trendbildet. Aksjen er dessuten positiv på innsidehandler etter mindre kjøp fra både CEO og CTO i slutten av september. Vurdering: Kjøpskandidat, skriver Linløkken.
Fortsatt noen som selger mye og holder kursen nede ! ;(
Ifjor slapp de ut en what is The park video fredag 9 okt.2015, og 18 dager etter kom the park ut tirsdag 27 oktober, i år kommer spillet H&S ut tirsdag 25 oktober. I morgen er det 18 dager til slippet, Kan det være at det kommer noe what is video med mer info i morgen fredag 7. Oktober? Hadde passet bra det:)
Se på idioten(e) som hadde salg på 1.37, kursen går litt, de gjør på seg og trekker salget på direkten. Over 1 mill aksjer lå der for ett par minutter siden, nå er det 75k, haha…
Var noen som ville inn med en større pot… skremmesalgspost!