Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

Nå husket jeg at jeg hadde 30k til salg på 1.37, bra du sa fra så kan jeg være en av de idiotene som trekker salget sitt :stuck_out_tongue:

3 Likes

Yep, hvis man vil selge så LAR MAN SALGSPOSTEN STÅ, ikke fjerner den så fort noen begynner å nærme seg :wink:

Nu kjør vi

5 Likes

Noen som tror spillet kan støtte VR, å ville det hatt en positiv effekt? Jeg kan ikke mye om gaming, men lest at Funcom er flinke på store map, men nå vil det spillet her være inne på mindre område og vare 10min. kan det være mindre map pågrunn av kompleksiteten i VR?

Alt jeg har prøvd har enten veldig dårlig grafikk eller er veldig kort, men det er hundretusenvis som kjøper så og si alle apper/spill som kan brukes i VR og de får gode tilbakemeldigner på tross av dette. Jeg tror det kan være veldig positivt for salgstallene å ha noen form for VR kompabilitet, men siden jeg ikke har sett noen nyheter om det enda vil jeg ikke tro de har det i tankene.

1 Like

Jeg tror de ville snakket om spillet som et VR-spill om det hadde vært det :slight_smile: Fordi det trekker mye oppmerksomhet.

Spill med VR støtte har jo den informasjonen på Steam så klart - og det mangler fra H&S.

Eksempel fra et annet spill som støtter VR

3 Likes

Sant og logisk ja

Bryter motstanden på 1.40 nå? Da kan det gå fort oppover!

1 Like

Ja, blir litt redd når den går så fort opp :stuck_out_tongue: Men det er vel det vi har ventet på ^^

1 Like

tømte meg litt nå jeg da… - trader som vanlig :slight_smile:

12% på 5 handledager (1 uke akkurat) er jo bra det.

2 Likes

Hmm tror du solgte for tidlig

5 Likes

Og jeg tror du kjøpte for seint (/kjøper)

2 Likes

Tror det kan være lurt å lytte til deg…

3 Likes

Blir fin omsetning i dag også :slight_smile:

Ender vi opp med 1.44 toppen sånn som sist? Eller skal vi videre nå tror dere?

Nrd hissig på funcomgrøten indag :slight_smile:

tror dere den kan komme til å falle ned igjen til rundt 1.20 igjen?

Ja, etter CE lansering hvis ikke det blir en stor suksess. Men nå er det forventet kurstopp i første omgang rundt halloween og det tekniske peker oppover, selv om det så klart blir pullbacks på veien.

5 Likes

Nesten så Funcom burde kjørt en co-promo, gameplay for CE med en “be sure to check out the new 1 on 1 multiplayer, Hide & Shriek, coming this Halloween” i slutt teksten, mon tro om de hadde nådd ut til mange flere enn ved å kjøre på bare H&S?