Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

60-80% av seere ser ikke over 3:00 av en video på Youtube, så da måtte de ha laget den 1:30-2min lang. Helst 30sek-45sek om de vil at mange skal se slutten av videoen.

1 Like

Grei netto her

1 Like

Jeg tror personlig ikke den kommer til å falle så langt. Når det er sagt, så solgte jeg en god post i dag på 1,41 som jeg håper på å få kjøpt tilbake på nivåer rundt 1,30 i løpet av noen uker.

1 Like

ASC kjøp i sluttauksjonen så noen er optimistiske

@boven
Du har tydeligvis ikke troen på Funcom fremover, ser det refereres til historikk på HO som “akilleshælen” og at de ikke kan lykkes da de ikke har gjort det før. Var det for å erte opp The Joker eller er du svak i troen :wink:

Hvorfor ikke svare på samme forum?

2 Likes

Fordi man risikerer å få med seg så mye spesielle karakterer at diskusjonen faller i grus. Jeg har ei datter på 2 år, ikke lett å diskutere med. Litt samme greia. Mer ordnede former her, så har vi saklige moderatorer som bla deg selv som kan ta oss positive i nakkkeskinnet og filleriste oss litt hvis det blir for meget!

2 Likes

Et litt teit som kanskje? Hvordan fungerer det som kalles en sluttauksjon? Er det fra 1625 til 1630? Skjer det noe med ordrene som ligger inne de siste 5 min? Kort forklart… spasiba!

3 Likes

Det var da voldsomt å Funcom aksjen skulle stige de siste dagene da… alt grunnet Hide and Shriek? Jeg blir begynner å bli små nervøs… :stuck_out_tongue:

For at du ikke har handlet nok? Tenk når CE festen starter!!

Trodde du venter på CE jeg. Nei markedet ser ut til og ta trua på H&S. Bra salg der og vi fyker forbi motstanden på 1.60.

1 Like

@Evilfreud @novalusus Jeg er allerede fullastet i Funcom. Har ikke mer cash å ta av i min portefølje og størrelsen på min investering (i en enkelt aksje) er ny rekord for meg… såeh… det gjør meg nervøs :stuck_out_tongue:

1 Like

Hehe, kjenner følelsen, når funcom posten min under tsw tiden bikket millionen begynte høydeskrekken!

7 Likes

Jeg har også litt (for?) stor post i Funcom, det er den aksjen jeg er mest usikker på.

2 Likes

Du og du hvor smart det hadde vært av meg å lytte til høydeskrekken og solgt meg litt ned.

Det eneste logiske er da å selge såpass at den følelsen slipper taket. 10-25% burde gjøre susen. Evt 15% nå og 15% hvis den går enda høyere på kort tid.

9 Likes

2 Likes

or…You gotta risk it to get the tortilla? :stuck_out_tongue:

1 Like

Eller så blir det bare smuler igjen? :wink:

2 Likes

Solgte ikke før 16kr, kunne solgt på 23. Ble dog forsatt veldig pen gevinst :wink:

2 Likes

Smuler er også brød:)