Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

Her er link til artikkelen på hjemmesiden:

3 Likes

For de som ikke er gode i tysk så kan man bruke google translate. Jeg prøvde, men det ble ikke veldig bra, men jeg fikk et brukbart inntrykk av artikkelen i det minste. Og jeg blir sakte men sikkert bare mer og mer overbevist over at å ha funcom som min tyngste investering er et godt valg. (PCIB er for risikabelt selv om den kanskje kan gå bedre prosentvis.)

1 Like

Vår danske venn Blochster har tatt en liten pott i Funcom :slight_smile:

2 Likes

Disse to sitatene gjør meg optimistisk for Early Access.

One of the goals for early access, is to have a very stable game that runs at a good frame rate.

I think I can safely say that internally it runs more smoothly than Ark did when it launced Early Access.

2 Likes

Noe som skiller fra andre survival spill er også grafikken, char creation og ikke minst emotes. Kjempeviktig :slight_smile:

Og dungeons er jeg veldig spent på. Religionssystemet er krydder.

3 Likes

Jeg har en følelse av at Oktober 2016 vil være den måneden vi alle kommer til å se tilbake på og si:

“Hvorfor kjøpte jeg ikke eller fylte på med mer aksjer…!”

3 Likes

Er ikke du all in? :slight_smile:

Nja, ikke helt. Jeg har en del mer kapital på et par sparekontoer her og der da men…

1 Like

Da kan rally Funcom begynne Paddy, har meldt meg inn i over 100000 klubben :wink:
Edit: hadde vært moro om det endelig løsnet for Funcom, jeg og flere med meg har jo fått svidd fingertuppene, ikke bare en gang i denne aksjen. Prøver å se for meg overskriften i Finansavisen hvis det skulle løsne for Funcom… Hegnar er jo ikke akkurat positiv innstilt til Fun :relaxed:

5 Likes

Når startet nyhetene rundt TSW å komme?

Jeg som håpet de hadde blitt inspirert av nett-trollene på forumene :wink:

Det var en interessant artikkel. Jeg synes det begynner å se bra ut, på papiret. Blir spennende å se noen videoer nå.

2 Likes

Nå synst eg Funcom kan ta en qec

5 Likes

Skjer med ASC da? netto 1 mill dumpa

1 Like

Ser ut som en del skal ut før launch H&S og Q3 dessverre :confused:

Litt merkelig, det er jo ingen som forventer gode tall i Q3 så det bør være priset inn. En ny utsettelse av lengre varighet har jeg ikke noe tro på, det kan komme en ny utsettelse på 1 måned ca.

Noen som vet hvem av de litt større aksjonærene som bruker ASC?

Plenty av folk som forventer noe av H&S da, utfra stemningen her på forumet?

1 Like

H&S er en joker som kan overraske, ikke noe mer enn det tror jeg. For tidlig å prise inn noe her og det har heller ikke Funcom gjort.

2 Likes

Spent på hvem som ville ut, listene om et par dager vil jo gi fasiten.

Nå går vi nedover :slight_smile: