Her er link til artikkelen på hjemmesiden:
For de som ikke er gode i tysk så kan man bruke google translate. Jeg prøvde, men det ble ikke veldig bra, men jeg fikk et brukbart inntrykk av artikkelen i det minste. Og jeg blir sakte men sikkert bare mer og mer overbevist over at å ha funcom som min tyngste investering er et godt valg. (PCIB er for risikabelt selv om den kanskje kan gå bedre prosentvis.)
Vår danske venn Blochster har tatt en liten pott i Funcom
Disse to sitatene gjør meg optimistisk for Early Access.
One of the goals for early access, is to have a very stable game that runs at a good frame rate.
I think I can safely say that internally it runs more smoothly than Ark did when it launced Early Access.
Noe som skiller fra andre survival spill er også grafikken, char creation og ikke minst emotes. Kjempeviktig
Og dungeons er jeg veldig spent på. Religionssystemet er krydder.
Jeg har en følelse av at Oktober 2016 vil være den måneden vi alle kommer til å se tilbake på og si:
“Hvorfor kjøpte jeg ikke eller fylte på med mer aksjer…!”
Er ikke du all in?
Nja, ikke helt. Jeg har en del mer kapital på et par sparekontoer her og der da men…
Da kan rally Funcom begynne Paddy, har meldt meg inn i over 100000 klubben
Edit: hadde vært moro om det endelig løsnet for Funcom, jeg og flere med meg har jo fått svidd fingertuppene, ikke bare en gang i denne aksjen. Prøver å se for meg overskriften i Finansavisen hvis det skulle løsne for Funcom… Hegnar er jo ikke akkurat positiv innstilt til Fun
Når startet nyhetene rundt TSW å komme?
Jeg som håpet de hadde blitt inspirert av nett-trollene på forumene
Det var en interessant artikkel. Jeg synes det begynner å se bra ut, på papiret. Blir spennende å se noen videoer nå.
Nå synst eg Funcom kan ta en qec
Skjer med ASC da? netto 1 mill dumpa
Ser ut som en del skal ut før launch H&S og Q3 dessverre
Litt merkelig, det er jo ingen som forventer gode tall i Q3 så det bør være priset inn. En ny utsettelse av lengre varighet har jeg ikke noe tro på, det kan komme en ny utsettelse på 1 måned ca.
Noen som vet hvem av de litt større aksjonærene som bruker ASC?
Plenty av folk som forventer noe av H&S da, utfra stemningen her på forumet?
H&S er en joker som kan overraske, ikke noe mer enn det tror jeg. For tidlig å prise inn noe her og det har heller ikke Funcom gjort.
Spent på hvem som ville ut, listene om et par dager vil jo gi fasiten.
Nå går vi nedover