Er virkelig noen som vil ut
PAS har ikke vist seg idag heller… Hadde vært kult om de hamstret alt som kom på disse lave kurser…
Faktisk oppover.
Spent på om det var siste mulighet til å handle på 1.3 på en stund.
Hadde jeg vært inne her tror jeg nok jeg hadde satset på is i magen, burde være akkumuleringsfase her nå før forventet topp i desember.
Dette er ikke rocket science
Slår meg at det kan ha vært et stunt for å skape usikkerhet, men usikker hvorfor de ikke kjørte igjennom 1,3 som garantert hadde sprengt en stopploss og 2
De lar nervøse småsparere gjøre den jobben?
Egentlig tror jeg 1.30 holder.
Nei for kursen steg når salget stoppet. det stoppet ¨på 1,3. Da var 1,1mill solgt. Så ble det dumpet ut noe til, men 1.3 hold for å så stige til 1.32
Mulig de vil ut med mer uten å gruse kursen da. Noen teorier om hvem som selger nå?
Virker mest som forsøk på å lage panikk. Men at de ikke fikk ønsket effekt.
For de som følger med mer enn å spekulere i stop loss og det som verre er, så synes jeg det er rart at dette skjer nå da Funcom endelig skal komme med det de er her for, lage spill. Jaja, de får drive på, target på 1,53 innen rekkevidde innen utgang av måneden
Strategien ligger fast. Sitte helt stille og vurdere salg nærmere release. Mindre stressende enn inn og ut hele tiden med deler av beholdninga.
Helt enig. Jeg sitter rolig. Selger ikke på disse nivåene uansett. La oss se nærmere release og nærmere 3 kr når vi har mer informasjon. Foreløpig kan aksjen gjerne gå ned mot 1.20 igjen for min del, har mer kapital klar jeg!
Eneste grunnen jeg kan se til å forsøke å presse ned kursen nå er vel å få en bedre inngang før launch ved å utløse stop loss og ta over akjsene til de som er mest usikre. Kan nesten umulig se at vi ikke skal en del opp om 1 uke. Deretter spørs det litt på hva som veier mest av Conan nyheter og Q3 i november.
Det er mulig at dette har blitt sagt tidligere:
Sjekk Kickstarteren for spillet (45,000$ backing allerede):
45 tusen er vel ikke så mye?
målet var 30 tusen Trykk på K på videoen for å gå til kickstarter.
http://forums.anarchy-online.com/showthread.php?616361-Halloween-Celebrations-2016-Oct-10-Nov-7
"Anarchy Online on Steam: Coming Soon
Coinciding with the release of today’s update, 18.8.16, we are preparing to launch on Steam. There is still some preparation work, but this version is the first one we hope to offer on Steam, which is something we hope to be able to turn on soon. We will be sending out more news on this as we get closer to this big day."
moro.
Hva sier 3 store salg i dag? ASC i to omganger og DDB nå sist.
Institusjonelle aktører tilhørende emisjonsgjengen? Tror de feks at markedting av spillene vil gå ubemerket eller er av dritt kvalitet? Mitt syn er at det ser meget positivt fremover hva hype og info angår.
Krysser fingrene for en grei avslutning, vært bra volum i aksjen idag
Klarer den 1.35 kanskje?
må si jeg er litt usikker, sist dette skjedde solgte jeg mine og tjente bra på det…
Men ser jo ikke ut som at 2 mill solgte har noen betydning? Alt ble slukt på 1.30 og snittet mitt er 1.31 nå så avventer.
Kan man jo spekulere i at de har noe info vi ikke har?
Satser heller på en bra gameplay video ila uken