Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

er jo 2 uker igjen til Q3… 02.11

Så det tror ikke det har lekket tall derfra

Mulig de trader, men så lenge vi closer på 1.30 er jeg happy teknisk. Selv om vi skulle dippe ila dagen.

1 Like

Er vell bare bra å sjekke støtten litt i ny og ne? :smile:

Det er vel ikke fare for at vi nå får reprise av okt-nov i fjor ved The Park launch? Da gikk kursen ned igjen til rett under krona ganske raskt.

Går kursen under krona igjen vil jeg sterkt vurdere å kjøpe mer.

Hva tror du selv? :wink:

Med 2 spill i pipen hvor et av dem er stort.

Jeg er desverre redd at noen sitter på noe info her… spill ytterligere forsinket? Pengebruken vært alt for høy i q3? Noe må det være, de ville jo ellers vært på banen med mer snacks rundt h&s nå skulle jeg tro… bekymrer meg litt dette

4 Likes

Jeg er ikke bekymret i det hele tatt! Hva negativt kan lekke?

Utsettelse tror jeg ikke noe på (av CE i hvert fall kanskje H&S…). Ce er for lenge til enda, vært utsatt den ene obligatoriske gangen og sier nettopp selv at går etter plan. Pluss EA gir rom for fleksibilitet i hva de inkludere og ikke også.

Hvordan skal de kunne bruke noe særlig mere penger? Innleide konsulenter? Nei Reklame og prom? Nei ikke enda i hvert fall? Så hvordan?

1 Like

Jeg solgte 100 000 aksjer i funcom nå for 1.28. Skeptisk til det som skjer nå. Ikke normalt. Her er det ugler i mosen.

2 Likes

Jeg er overrasket over den store salgsiveren men ikke bekymret. Tror også.mange er svært nervøse og skvetne pga Funcom sin historikk. Med rette kan en kanskje si. Men enten så har en nå trua på at Funcom har lovende spill undwr utvikling og at de har endret kurs på skuta eller så har en ikke det…

Hehe, illustrerende vil jeg si…

Når mange tenker slik blir det jo en selvoppfyløende profeti! Ikke noen ugler i noe mose…

Har valgt å beholde 75k inntil videre

1 Like

PAS startet å handle nå, 50k netto :slight_smile:

Tar det helt med ro her. Bekymret for hva. ? Noen emi aksjer som tar gevinst bare.

Litt tidlig å bli bekymret her nå vil jeg si, det stigende gulvet er ikke brutt.

4 Likes

Kursen går ned 1 uke før spillansering. Store nettoselgere uten kjøp. Nettoselgerne er proffer. Kjøperne er amatører. Hvis en skal ta utgangspunkt i meglerhus da. Dette sett opp i mot en gevinst på 60000 så valgte jeg å ta gevinst på litt over halvparten. Kjøper nok inn igjen alt hvis vi går nedover et stykke. Kursen har stanget i dette området selv med store nettokjøpsposter. Ingen får rikket aksjen over 1.40. Så kommer det nå store nettosalg på nedre del av 1.30. Kan ikke si at det ser ut som noe safe bet på dette nivået.

695kr i urealisert tap siden forrige kjøp…

Venter jeg

3 Likes

Hadde eg hatt meir penger, ville eg kjøpt meir no. Trur det er fin tid å kjøpe på.

Morti, hva har vi fått av info til nå som har forårsaket oppgangen? Hva kommer av info, husker du posten min i går? Det bekreftes H&S til Halloween med påfølgende hype av Conan fra november.

Hvis noen vet mer enn andre, dvs inside info, så er det straffbart og bør anmeldes!

2 Likes

Rui Casais har troa. Han kjøpte på 1.27. Nå kan alle andre kjøpe på samme kurs som sjefen sjøl.

6 Likes